Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
+3
Santosan
here
Randyman
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Και πανω σε αυτο, εχω να πω οτι ο NTU στην Αθηνα τουλαχιστον που τον δουλεψα, είναι απλά αθλιος και ιδιαιτερα ασαφής. Τα pois του ειναι "καληνύχτα σας", αλλού γι αλλού, ο χρωματισμός των δρομων και η σαφήνεια στην πλοηγηση ειναι τραγική.Santosan έγραψε:Δυστυχως το προβλημα με το InstaSearch εξακολουθει να υπαρχει ...
Καμια σχεση με τον πανισχυρο 3.05.(για την πλοηγηση στην Αθηνα τουλαχιστον)
Randyman- Pro Map Reporter
- Ηλικία : 39
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 04/06/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 190
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Γιώργο καλησπέρα. Λυπάμαι που ο NTU σε απογοήτευσε τόσο.Randyman έγραψε:Και πανω σε αυτο, εχω να πω οτι ο NTU στην Αθηνα τουλαχιστον που τον δουλεψα, είναι απλά αθλιος και ιδιαιτερα ασαφής. Τα pois του ειναι "καληνύχτα σας", αλλού γι αλλού, ο χρωματισμός των δρομων και η σαφήνεια στην πλοηγηση ειναι τραγική.
Καμια σχεση με τον πανισχυρο 3.05.(για την πλοηγηση στην Αθηνα τουλαχιστον)
Μπορείς όμως να συμπληρώσεις εδώ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] ό,τι αναφορές έχεις ώστε να διορθώσουμε οποιοδήποτε λάθος διαπιστωθεί. Ο χρωματισμός των δρόμων δεν είναι στο χέρι μας, και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με την "σαφήνεια". Σε ευχαριστώ.
Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Ο NTU για την Αθηνα τουλαχιστον, ειναι απογοητευτικος. Μπορει σα χαρτης στατικος σε ενα PC να εχει μεχρι και τις ποδηλατοδρομησεις στο Λυκαβηττο, αλλα για καποιον που το θελει σαν πλοηγο εν κινησει, παιζει και να χαθει.
Επειδη τον Autodrive τον δουλεψα εξ αρχης στο TAXI, απο την αρχη ηταν εξαιρετικος. Οντως εχει καποιες ατελειες, αλλα και τα poi του τα ενσωματωμενα ειναι αρκετα καλα, αν και οχι τελεια, γιατι αρκετα βενζιναδικα εχουν αλλαξει, η καποια supermarket εκλεισαν,αλλα γενικα, θα σε παει εκει που πρεπει και ασχετος να εισαι.
Με τον NTU θυμαμαι οτι με το που τον εβαλα και ξεκινησα βαρδια, μετα απο λιγο, τον εβγαλα.
Ωστοσο θα του δωσω μια ακομη ευκαιρια και θα τον δουλεψω αρκετα, ωστε να γραψω ποια ακριβως ειναι τα προβληματα του. Απλα ειναι αδυνατον να δωσω εγω ολα τα pois που ο χαρτης δε διαθετει.. Απο δρομους νομιζω ειναι πληρης, οπως ο autodrive, απλα κατι μπερδεμα συμβαινει την ωρα που κανεις αναζητηση.. Θα επανελθω, ωστοσο με λεπτομερειες..
Υ.Γ Καλο θα ηταν σε καθε αναβαθμιση χαρτη που γινεται, να ενημερωνονται ολα τα στοιχεια, γιατι καποιοι δρομοι ενω εχουν αναφερθει εδω και πολυ καιρο, και εχουν περασει δεκαδες αναβαθμισεις, συνεχιζουν να μην εχουν την απαγορευση που υπαρχει, με αποτελεσμα ο πλοηγος να σε βαζει αναποδα σε στενακια και το θεμα ειναι οτι
"Συμφωνειτε οτι αναλαμβανετε καθε ευθυνη σε περιπτωση ατυχηματος,κλπ,κλπ" που γραφει ο πλοηγος οταν τον ανοιγεις..
Λογικο, αλλα αν καποιος π.χ απο επαρχια του πει στριψε, θα στριψει..
Επειδη τον Autodrive τον δουλεψα εξ αρχης στο TAXI, απο την αρχη ηταν εξαιρετικος. Οντως εχει καποιες ατελειες, αλλα και τα poi του τα ενσωματωμενα ειναι αρκετα καλα, αν και οχι τελεια, γιατι αρκετα βενζιναδικα εχουν αλλαξει, η καποια supermarket εκλεισαν,αλλα γενικα, θα σε παει εκει που πρεπει και ασχετος να εισαι.
Με τον NTU θυμαμαι οτι με το που τον εβαλα και ξεκινησα βαρδια, μετα απο λιγο, τον εβγαλα.
Ωστοσο θα του δωσω μια ακομη ευκαιρια και θα τον δουλεψω αρκετα, ωστε να γραψω ποια ακριβως ειναι τα προβληματα του. Απλα ειναι αδυνατον να δωσω εγω ολα τα pois που ο χαρτης δε διαθετει.. Απο δρομους νομιζω ειναι πληρης, οπως ο autodrive, απλα κατι μπερδεμα συμβαινει την ωρα που κανεις αναζητηση.. Θα επανελθω, ωστοσο με λεπτομερειες..
Υ.Γ Καλο θα ηταν σε καθε αναβαθμιση χαρτη που γινεται, να ενημερωνονται ολα τα στοιχεια, γιατι καποιοι δρομοι ενω εχουν αναφερθει εδω και πολυ καιρο, και εχουν περασει δεκαδες αναβαθμισεις, συνεχιζουν να μην εχουν την απαγορευση που υπαρχει, με αποτελεσμα ο πλοηγος να σε βαζει αναποδα σε στενακια και το θεμα ειναι οτι
"Συμφωνειτε οτι αναλαμβανετε καθε ευθυνη σε περιπτωση ατυχηματος,κλπ,κλπ" που γραφει ο πλοηγος οταν τον ανοιγεις..
Λογικο, αλλα αν καποιος π.χ απο επαρχια του πει στριψε, θα στριψει..
Randyman- Pro Map Reporter
- Ηλικία : 39
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 04/06/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 190
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Η γνωμη του καθενος ειναι σεβαστη Γιωργο αυτο δεν το συζητω αλλα υπαρχουν δυο σημεια στο κειμενο σου που θελουν προσοχη. Το ενα ειναι οι χαρακτηρισμοι οπως "αθλιος" & οτι "ο χρωματισμός των δρομων και η σαφήνεια στην πλοηγηση ειναι τραγική". Ειμαι σιγουρος γιατι το γνωριζω οτι αυτη την στιγμη υπαρχουν χρηστες που χρησιμοποιουν τον χαρτη καθημερινα & ειναι ευχαριστημενοι απ' αυτον, ειναι λοιπον πολυ πιθανον να ενοχλουνται απο τα γραφομενα σου & αφου δεν συμφωνουν θα μπορουσαν να απαντησουν αναλογως με την σειρα τους χαρακτηριζοντας τον Auto Drive ετσι ή αλλιως. Δεν θα ηθελα σε καμμια περιπτωση να συμβει κατι τετοιο, δεν επιθυμω εντασεις αλλα αρμονικη συνυπαρξη. Επισης μεσα στο forum φιλοξενουμε "αντιπροσωπους" & απο τις δυο εταιριες οποτε η συγκριση των προιοντων τους με αυτο τον τροπο & "ακομψοι" ή "υπερβολικοι" χαρακτηρισμοι φερνουν σε ακομα πιο δυσκολη θεση απο αυτη που ηδη ειναι αυτους τους ανθρωπους. Αλλωστε η απολυτη ισοπεδωση σε κατι δεν εχει κανενα αποτελεσμα, ο διαλογος ομως & η παροχη πληροφοριων ή στοιχειων μπορει να κανει την διαφορα. Αν παλι το συγκεκριμενο προιον δεν σε καλυπτει δεν υπαρχει κανενα προβλημα, γραψε την αποψη σου με ευγενικο τροπο που να μην προσβαλει κανεναν & τελειωσε το θεμα.Randyman έγραψε:... ο NTU στην Αθηνα τουλαχιστον που τον δουλεψα, είναι απλά αθλιος και ιδιαιτερα ασαφής. Τα pois του ειναι "καληνύχτα σας", αλλού γι αλλού, ο χρωματισμός των δρομων και η σαφήνεια στην πλοηγηση ειναι τραγική.
Καμια σχεση με τον πανισχυρο 3.05.(για την πλοηγηση στην Αθηνα τουλαχιστον)
Διαβαζω Γιωργο & περιμενω να δω πως θα εξελιχθει για να πραξω αναλογως, μην ανησυχεις εχουν γνωση οι φυλακες αλλα πρεπει να εχουμε υπομονη.Randyman έγραψε:Παρακαλω να μεταφερθουν τα post σχετικα με το NTU:
Ευχαριστω πολυ !
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Santosan στις Πεμ 26 Σεπ 2013 - 19:20, 1 φορά
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Εαν το μυαλο δεν δουλεύει οτι και να κανουν οι πλοηγοι ειναι άχρηστο .Randyman έγραψε:
Λογικο, αλλα αν καποιος π.χ απο επαρχια του πει στριψε, θα στριψει..
Άλλοι απο την αθηνα μπορει να θέλουν να τους παρει ο πλοηγός απο το χεράκι να τους περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο .
Μην αναφέρεις για τους οδηγούς Ταξί γιατι πολλοι ειναι ικανοι να σταματήσουν μέσα στην μέση στον Ε75 για να πάρουν κούρσα η για να βάλουν δεδομενα πλοήγησης .
PAVL-2- Leading Member
- Τόπος : Οπου με καλέσει η πατρίδα .
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2784
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Καλά σε αυτό για τον ε75 ισχύει και επίσης αρκετοί δεν ξέρουν καν πως να χειριστούν τον πλοηγό.
Λοιπόν ναι ίσως να ήμουν υπερβολικός, απλά σε άλλη μια δοκιμή με τον ntu διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει ακρίβεια στο πού είμαι ακριβώς πάνω στο χάρτη, πχ είμαι τέρμα δεξιά λωρίδα Καλλιρρόης κι αυτο με δείχνει σχεδόν μέσα στον τοίχο. ΊσωΣ επηρεασμένος από τον ωραίο σχεδιασμό του autodrive δε με βοηθάει ο ntu στην πλοήγηση. Και επίσης παραέχει χοντρές λωρίδες για δρόμους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το όνομα του επόμενου δρόμου ίσα που φαίνεται καθώς πλησιάζεις.
Γούστα είναι αυτά βέβαια και απλά ο καθένας πως βολεύεται. Αν ψάξω κάποια στιγμή κάτι με τον 3.05 και δεν το βρω και το βρω με τον ntu τότε θα δώσω πόντους στον nut.
Καθαρά υποκειμενικα λοιπόν autodrive μέχρι στιγμής ο οποίος πιστεύω να τελειοποιηθεί κάποια στιγμή εντελώς.
Λοιπόν ναι ίσως να ήμουν υπερβολικός, απλά σε άλλη μια δοκιμή με τον ntu διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει ακρίβεια στο πού είμαι ακριβώς πάνω στο χάρτη, πχ είμαι τέρμα δεξιά λωρίδα Καλλιρρόης κι αυτο με δείχνει σχεδόν μέσα στον τοίχο. ΊσωΣ επηρεασμένος από τον ωραίο σχεδιασμό του autodrive δε με βοηθάει ο ntu στην πλοήγηση. Και επίσης παραέχει χοντρές λωρίδες για δρόμους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το όνομα του επόμενου δρόμου ίσα που φαίνεται καθώς πλησιάζεις.
Γούστα είναι αυτά βέβαια και απλά ο καθένας πως βολεύεται. Αν ψάξω κάποια στιγμή κάτι με τον 3.05 και δεν το βρω και το βρω με τον ntu τότε θα δώσω πόντους στον nut.
Καθαρά υποκειμενικα λοιπόν autodrive μέχρι στιγμής ο οποίος πιστεύω να τελειοποιηθεί κάποια στιγμή εντελώς.
Randyman- Pro Map Reporter
- Ηλικία : 39
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 04/06/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 190
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Ακομη και τον τέλειο χάρτη με το τέλειο προγραμμα να φτιάξουν πάλι θα υπαρχουν διαμαρτυρίες και αυτο ειναι θεμιτό ,άλλες οι δικές σου ανάγκες και άλλες οι δικές μου .
Έγω ανέφερα δυο τρεις περιπτώσεις με φωτο για το AutoDrive και το μετάνιωσα με τα σχόλια που έγιναν ,και με τον αλλο χάρτη που ειναι προς δοκιμη Βλεπω οτι ειναι αυτο που θέλω μέχρι στιγμής στις δρομολογησεις .
Έγω ανέφερα δυο τρεις περιπτώσεις με φωτο για το AutoDrive και το μετάνιωσα με τα σχόλια που έγιναν ,και με τον αλλο χάρτη που ειναι προς δοκιμη Βλεπω οτι ειναι αυτο που θέλω μέχρι στιγμής στις δρομολογησεις .
PAVL-2- Leading Member
- Τόπος : Οπου με καλέσει η πατρίδα .
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2784
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
εμενα παλι μου αρεσουν οι χοντρες λωριδες στον ntu. επισης σαν χαρτης ειναι πολυ πιο ενημερωμενος στην Αθηνα απο τον autodrive. το προβλημα ειναι μονο στις δρομολογησεις και οσο δεν το λυνουν τοσο περισσοτεροι θα τον αποστρεφονται.. autodrive πιο πισω σε δεδομενα αλλα σχεδον αριστες δρομολογησεις. ntu πολυ μπροστα σε δεδομενα αλλα δρομολογησεις που βγαζουν ματι.
alexis75gr- Member
- Τόπος : athina
Ημερομηνία εγγραφής : 21/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Συμφωνω 100%. Αυτο ηθελα να πω, ισως το εθεσα λαθος... αρκετα λαθος..alexis75gr έγραψε:autodrive πιο πισω σε δεδομενα αλλα σχεδον αριστες δρομολογησεις. ntu πολυ μπροστα σε δεδομενα αλλα δρομολογησεις που βγαζουν ματι.
Randyman- Pro Map Reporter
- Ηλικία : 39
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 04/06/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 190
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Σε εμένα έτυχαν ολες οι τρελές ;Randyman έγραψε:Συμφωνω 100%. Αυτο ηθελα να πω, ισως το εθεσα λαθος... αρκετα λαθος..alexis75gr έγραψε:autodrive πιο πισω σε δεδομενα αλλα σχεδον αριστες δρομολογησεις. ntu πολυ μπροστα σε δεδομενα αλλα δρομολογησεις που βγαζουν ματι.
Πάω να γράψω ενα τζόκερ .
PAVL-2- Leading Member
- Τόπος : Οπου με καλέσει η πατρίδα .
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2784
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Αυτό δεν έχει να κάνει με το σχεδιασμό των δρόμων, ούτε με το πάχος.... Έχει να κάνει με την ακρίβεια του GPS όσον αφορά την λήψη δορυφόρων... Και εμένα έχει συμβεί αρκετές φορές να κινούμε στην Εθνική Οδό και να με δείχνει ότι κινούμαι στον παράπλευρο... και δες με ποιον χάρτη: ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ.... μάλιστα είχα Autodrive, και "καπάκι" άλλαξα σε City και αυτό εκειιιί.... στο παράδρομο με έδειχνεRandyman έγραψε:σε άλλη μια δοκιμή με τον ntu διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει ακρίβεια στο πού είμαι ακριβώς πάνω στο χάρτη, πχ είμαι τέρμα δεξιά λωρίδα Καλλιρρόης κι αυτο με δείχνει σχεδόν μέσα στον τοίχο.
Δες μήπως μπορέσεις να αλλάξεις typ στον χάρτη ώστε να φαίνεται όπως και ο Autodrive [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] Λύσεις για όλα τα βαλάντια Μόνο να κάνεις ένα backup τον χάρτη αλλού, γιατί χαλάει η γνησιότητά του.... Όταν έρθει ξανά η ώρα για update ξαναβάζεις τον backup, κάνεις το update και ξανά μανά αλλάζεις το typRandyman έγραψε:ΊσωΣ επηρεασμένος από τον ωραίο σχεδιασμό του autodrive δε με βοηθάει ο ntu στην πλοήγηση. Και επίσης παραέχει χοντρές λωρίδες για δρόμους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το όνομα του επόμενου δρόμου ίσα που φαίνεται καθώς πλησιάζεις.
panoshm- Moderator
- Ηλικία : 50
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 11/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2927
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Kαλα μην λετε οτι δεν στριβεις....PAVL-2 έγραψε:Εαν το μυαλο δεν δουλεύει οτι και να κανουν οι πλοηγοι ειναι άχρηστο .........Randyman έγραψε:Λογικο, αλλα αν καποιος π.χ απο επαρχια του πει στριψε, θα στριψει..
Με πλοηγο (γιατι θα ενημερωθει στο απωτερο μελλον) ή και χωρις πλοηγο στριβεις κι απο συνηθεια.
Δειτε τι εκαναν στην Καλαμαρια μονοδρομωντας "αψυχολογητα" εναν αρκετα κεντρικο δρομο.
Δειτε τι εβαλαν τις πρωτες μερες για ...πλοηγους ή για συνηθεια.
5 πινακιδες και μια (σικ) σακουλα σκουπιδιων για να καλυψουν τον σηματοδοτη που εστριβε δεξια!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Παντως ενα μηνα μετα κι ενω ημουν στο αριστερο ρευμα του μονοδρομου, πρωτος στο φαναρι με την μηχανη, εστριψε ενας απο συνηθεια δεξια κι επεσε πανω μου.
Quiz: Χρηστο ποιος δρομος ειναι;;;
x-trail- Honorary Member
- Τόπος : Θεσσαλονικη
Ημερομηνία εγγραφής : 09/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2340
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Και μια που ειπαμε για Καλλιροης, ειπα να κανω μια δοκιμη.
Οπως εχω γραψει κι αλλου, οι ιδιοι δρομοι σε διαφορετικους χαρτες της ιδιας περιοχης ΔΕΝ συμπιπτουν τις περισσοτερες φορες.
(Αυτο παιζει σημαντικο ρολο στις ειδοποιησεις καμερων με τα τελευταια firmware, οπου για την ιδια καμερα μπορει ο ενας χαρτης να δινει ειδοποιηση κι ο αλλος οχι. Αυτο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και το επομενο ποστ).
Αν η συσκευη μας δεν εχει καποια επιλογη "Lock on Road" δλδ να δειχνει το αυτοκινητακι παντοτε πανω στον Δρομο του καθε χαρτη, τοτε πολλες φορες, ειδικα αν δεν κανουμε πλοηγηση σε Πορεια κι απλως εχουμε το Garmin ανοιχτο, μπορει να μας δειχνει και σε αλλο σημειο εκτος απο τον Δρομο (το ιδιο κανει και το Navigon Android).
Παρακατω εχω ενα παραδειγμα με τον ΝΤU, τον Αutodrive και τον Αnavasi, οπου εχω μαρκαρει καποια σημεια ακριβως στο "κεντρο" του Δρομου στον NTU κι οταν αλλαζω χαρτες στο Mapsource μπορειτε να δειτε οτι τα σημεια αυτα δεν ειναι πανω στον δρομο στους αλλους δυο χαρτες.
Αυτο σημαινει οτι αν ειμαστε στα σημεια αυτα (με αυτες τις συντεταγμενες) κι εχουμε τον ΝΤU θα δουμε οτι ειμαστε πανω στον δρομο.
Αν τοτε αλλαξουμε χαρτη στη συσκευη θα δουμε οτι ειμαστε εκτος δρομου.
Οταν ομως κανουμε πλοηγηση σε Πορεια, τοτε το αυτοκινητακι ειναι παντα πανω στην μωβ γραμμη της Πορειας, αρα και πανω στον δρομο.
Δλδ κατα την εκτελεση της Πορειας τα Nuvi ειναι σε κατασταση "Lock on Road" εστω κι αν δεν ειμαστε "ακριβως" πανω στις "συντεταγμενες" του δρομου, ενω αν τα εχουμε απλως ανοιχτα τοτε ειναι σε κατασταση "show position" δλδ δειχνουν την ακριβη μας θεση πανω στον χαρτη (οσο ακριβης μπορει αυτη να ειναι βασει ακριβειας συσκευης και σωστης χαραξης του χαρτη).
Αν λοιπον το Garmin ειχε τελεια σημα, τελεια ακριβεια ακινητοποιημενο (που δεν εχει κανενα GPS oδικο) και ο ΝΤU ειχε τελεια σχεδιαση και ειμασταν στο μεσον του δρομου σταματημενοι χωρις να κανουμε Πορεια, τοτε θα μας εδειχνε σωστα την θεση μας.
Αν ομως αλλαζαμε χαρτη η θεση μας στο αλλαγμενο χαρτη θα ηταν εκτος δρομου.
Επειδη λοιπον στην πραγματικοτητα δεν εχουμε τελειο σημα και τελεια ακρβεια και κανενας χαρτης οδικος δεν ειναι χαραγμενος με τις τελειες συντεταγμενες, παιρνουμε εικονες σαν τις παρακατω.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Οπως εχω γραψει κι αλλου, οι ιδιοι δρομοι σε διαφορετικους χαρτες της ιδιας περιοχης ΔΕΝ συμπιπτουν τις περισσοτερες φορες.
(Αυτο παιζει σημαντικο ρολο στις ειδοποιησεις καμερων με τα τελευταια firmware, οπου για την ιδια καμερα μπορει ο ενας χαρτης να δινει ειδοποιηση κι ο αλλος οχι. Αυτο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και το επομενο ποστ).
Αν η συσκευη μας δεν εχει καποια επιλογη "Lock on Road" δλδ να δειχνει το αυτοκινητακι παντοτε πανω στον Δρομο του καθε χαρτη, τοτε πολλες φορες, ειδικα αν δεν κανουμε πλοηγηση σε Πορεια κι απλως εχουμε το Garmin ανοιχτο, μπορει να μας δειχνει και σε αλλο σημειο εκτος απο τον Δρομο (το ιδιο κανει και το Navigon Android).
Παρακατω εχω ενα παραδειγμα με τον ΝΤU, τον Αutodrive και τον Αnavasi, οπου εχω μαρκαρει καποια σημεια ακριβως στο "κεντρο" του Δρομου στον NTU κι οταν αλλαζω χαρτες στο Mapsource μπορειτε να δειτε οτι τα σημεια αυτα δεν ειναι πανω στον δρομο στους αλλους δυο χαρτες.
Αυτο σημαινει οτι αν ειμαστε στα σημεια αυτα (με αυτες τις συντεταγμενες) κι εχουμε τον ΝΤU θα δουμε οτι ειμαστε πανω στον δρομο.
Αν τοτε αλλαξουμε χαρτη στη συσκευη θα δουμε οτι ειμαστε εκτος δρομου.
Οταν ομως κανουμε πλοηγηση σε Πορεια, τοτε το αυτοκινητακι ειναι παντα πανω στην μωβ γραμμη της Πορειας, αρα και πανω στον δρομο.
Δλδ κατα την εκτελεση της Πορειας τα Nuvi ειναι σε κατασταση "Lock on Road" εστω κι αν δεν ειμαστε "ακριβως" πανω στις "συντεταγμενες" του δρομου, ενω αν τα εχουμε απλως ανοιχτα τοτε ειναι σε κατασταση "show position" δλδ δειχνουν την ακριβη μας θεση πανω στον χαρτη (οσο ακριβης μπορει αυτη να ειναι βασει ακριβειας συσκευης και σωστης χαραξης του χαρτη).
Αν λοιπον το Garmin ειχε τελεια σημα, τελεια ακριβεια ακινητοποιημενο (που δεν εχει κανενα GPS oδικο) και ο ΝΤU ειχε τελεια σχεδιαση και ειμασταν στο μεσον του δρομου σταματημενοι χωρις να κανουμε Πορεια, τοτε θα μας εδειχνε σωστα την θεση μας.
Αν ομως αλλαζαμε χαρτη η θεση μας στο αλλαγμενο χαρτη θα ηταν εκτος δρομου.
Επειδη λοιπον στην πραγματικοτητα δεν εχουμε τελειο σημα και τελεια ακρβεια και κανενας χαρτης οδικος δεν ειναι χαραγμενος με τις τελειες συντεταγμενες, παιρνουμε εικονες σαν τις παρακατω.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
x-trail- Honorary Member
- Τόπος : Θεσσαλονικη
Ημερομηνία εγγραφής : 09/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2340
Απ: Χρηση Του NTU Στην Αθηνα
Κυριακο καμία βοήθεια ;
Τσιπουράδικο εχει εκει κοντα;
Ολο δύσκολα μου βάζεις .
Τσιπουράδικο εχει εκει κοντα;
Ολο δύσκολα μου βάζεις .
PAVL-2- Leading Member
- Τόπος : Οπου με καλέσει η πατρίδα .
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2784
Παρόμοια θέματα
» Το υπερηχητικό αυτοκίνητο των 1.600 χλμ/ώρα έρχεται στην Αθήνα
» RED BULL X-FIGHTERS ΑΘΗΝΑ
» Διαδρομή Αθήνα-Μονοδένδρι
» Συγκεντρωση Των Μελων Του Forum Τον Ιανουαριο Για Το 2014 (Αθήνα)
» Επιστροφη στην Ελλαδα
» RED BULL X-FIGHTERS ΑΘΗΝΑ
» Διαδρομή Αθήνα-Μονοδένδρι
» Συγκεντρωση Των Μελων Του Forum Τον Ιανουαριο Για Το 2014 (Αθήνα)
» Επιστροφη στην Ελλαδα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|