Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
παρακάλω τα φώτα σας για συσκευή on the road με αυτονομία 4-5 ωρες γιατί χάθηκα μέσα στα μοντέλα...
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
Φωτη μου, καμία οn the road της Garmin. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Στην καλυτερη περιπτωση, με καινουρια μπαταρια θα εχεις αυτονομια 1-2 ωρες και αναλογα με την φωτεινοτητα της οθονης.
Μονο στα ορειβατικα εχεις μεγαλες αυτονομιες....
Στην καλυτερη περιπτωση, με καινουρια μπαταρια θα εχεις αυτονομια 1-2 ωρες και αναλογα με την φωτεινοτητα της οθονης.
Μονο στα ορειβατικα εχεις μεγαλες αυτονομιες....
x-trail- Honorary Member
- Τόπος : Θεσσαλονικη
Ημερομηνία εγγραφής : 09/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2340
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
αυτα παιρνουν οδικους χαρτες??για τη μηχανη το θελω...
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
Φωτη γινε αν μπορεις πιο συγκεκριμενος.
Τι ειδους μηχανη, τι ειδους χρηση, τι αποστασεις, τι ταξιδια.
Υπαρχει το Zumo 350 ειδικα για μηχανες αλλα συνδεεται με την τροφοδοσια απο την μπαταρια.
Υπαρχει και το ορειβατικο Μοntana με λιγο μικροτερη οθονη και ειδικη βαση μηχανης, παλι με καλωδια τροφοδοσιας.
Οι τιμες βεβαια ειναι λιγακι ....απογειωμενες.
Τι ειδους μηχανη, τι ειδους χρηση, τι αποστασεις, τι ταξιδια.
Υπαρχει το Zumo 350 ειδικα για μηχανες αλλα συνδεεται με την τροφοδοσια απο την μπαταρια.
Υπαρχει και το ορειβατικο Μοntana με λιγο μικροτερη οθονη και ειδικη βαση μηχανης, παλι με καλωδια τροφοδοσιας.
Οι τιμες βεβαια ειναι λιγακι ....απογειωμενες.
x-trail- Honorary Member
- Τόπος : Θεσσαλονικη
Ημερομηνία εγγραφής : 09/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2340
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
TO ZUMO 660 εχει διπλασια μπαταρια απο τα αλλα,το προβλημα δεν ειναι μονο η μπαταρια γιατι ευκολα το τροφοδοτεις με 12 v,αλλα οι κραδασμοι στη μηχανη,και κατι ακομη,πρεπει να ειναι και αδιαβροχο
tsgallix- Member
- Τόπος : Thessaloniki/Paris France
Ημερομηνία εγγραφής : 08/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 127
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
Φωτη αν η χρηση προοριζεται για μοτοσυκλετα τοτε η αγορα του zumo 350 ειναι η καταλληλη επιλογη αφου προοριζεται για την χρηση που το θελεις & εχει ονομαστικη αυτονομια 7 ωρες. Επισης μεσα στο πακετο αγορας εχει ολα τα παρελκομενα που χρειαζεσαι για εγκατασταση & τροφοδοσια ρευματος.
Οι τιμες στα γνωστα e μαγαζια ειναι 415€ με τον Auto Drive & 499€ με τον Auto Drive + τον City Navigator.
Οι υπολοιπες συσκευες για μοτοσυκλετα ειναι πολυ κοντα στην τιμη του 350 αλλα ειναι πλεον παλιες ...
Οι τιμες στα γνωστα e μαγαζια ειναι 415€ με τον Auto Drive & 499€ με τον Auto Drive + τον City Navigator.
Οι υπολοιπες συσκευες για μοτοσυκλετα ειναι πολυ κοντα στην τιμη του 350 αλλα ειναι πλεον παλιες ...
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
για εσθονια ,οδικως..... με ασφαλτινο φυσικα..
(εχω το nuvi 200w αλλα δεν θελω να βαζω φορτιστες κλπ εξτρα ....παιζει να εχω θεμα με το powercommander του ZZR .).
ευχαριστω και πάλι για τις συμβουλές!!!!
(εχω το nuvi 200w αλλα δεν θελω να βαζω φορτιστες κλπ εξτρα ....παιζει να εχω θεμα με το powercommander του ZZR .).
ευχαριστω και πάλι για τις συμβουλές!!!!
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
Αν συνδεσεις τον φορτιστη κατευθειαν στην μπαταρια χρησιμοποιωντας τα παρελκομενα που δινει η μαμα Garmin ή αν δεν φτανει το καλωδιο του τραβηξεις μια γραμμη με δυομισαρι καλωδιο σαν επεκταση στην οποια θα βαλεις ασφαλεια ιδια με αυτη που χρησιμοποιει ο φορτιστης αμεσως μετα τον κονεκτορα του θετικου πολου στην μπαταρια & δεν χρησιμοποιησεις την πλεξουδα της μοτοσυκλετας ωστε να επιβαρυνεις καποια γραμμη & να δημιουργησει πτωση τασεως κατα την φορτιση δεν νομιζω να εχεις προβλημα με το Power Commander. Το σκεπτικο ειναι οτι αφου δεν επιβαρυνεις με extra φορτιο καποια γραμμη & η καταναλωση κατα την φορτιση ειναι μικρη δεν εχουμε κανενα προβλημα. Ο φορτιστης εχει εξοδο 12Volt & 2Amper μεγιστο με ασφαλεια παλι στην μεγιστη τιμη καταναλωσης των 2Αmper. Πρακτικα αυτο σημαινει οτι δεν φτανει ποτε την τιμη των 2Α γιατι θα εκαιγε την ασφαλεια μετα απο λιγη ωρα λογω υπερθερμανσης του νηματος της αλλα παιζει πιο κατω, ας παρουμε προς χαριν παραδειγματος την τιμη του 1.5Α εχοντας στα υπ' οψιν οτι αυτη η τιμη ειναι η μεγιστη κατα την συνδεση της συσκευης που η μπαταρια της ειναι "αδεια", οσο φορτιζει η συσκευη η ζητουμενη ενταση (Amper) πεφτει.
Πρακτικα λοιπον οταν φορτωνει το zumo με την μπαταρια τελειως αδεια η καταναλωση σε ισχυ ειναι 18Watt (12V Χ 1.5A) αρα ειναι λιγοτερη απο την καταναλωση των φλας που χρησιμοποιεις οταν θελεις να στριψεις:
21W + 21W = 42W : 12V = 3.5A αρα το υπερδιπλασιο της καταναλωσης του zumo & για να αντιληφθεις τα μεγεθη δες τι γινεται οταν το βραδυ με αναμμενα τα φωτα πορειας πατας τα φωτα διασταυρωσεως (σινιαλο) που ειναι μια λαμπα 60W.
60W : 12V = 5A αρα υπερτριπλασια του zumo.
Συμπερασματικα λοιπον αν το Power Commander δεν εχει προβλημα οταν αναβεις τα φλας σου ή χρησιμοποιεις στιγμιαια τα φωτα διασταυρωσεως, ο φορτιστης του zumo δεν μπορει να του δημιουργησει προβλημα.
Αν εισαι μερακλης & θελεις να κανεις ωραιες δουλειες, μπορεις να ελεγχεις την παροχη του ρευματος στο καλωδιο του φορτιστη του zumo μεσω του διακοπτη της μοτοσυκλετας ωστε να ειναι η γραμμη υπο ταση μονο οση ωρα ειναι ανοιχτος ο διακοπτης & ακομα καλυτερα οταν λειτουργει η μοτοσυκλετα ωστε να υπαρχει φορτιση απο το δυναμο της, καλο ειναι να μην στραγγιζουμε ποτε την μπαταρια μας. Χρειαζεσαι ενα ρελε με πηνιο 12V & επαφη στα 20Α που μπορει να ειναι ειτε αυτοκινητου ειτε βιομηχανικο που εχει παλι πηνιο στα 12V & 2Χ10Α επαφες.
Οτι χρειαστεις εδω ειμαι, ακομα & σχεδιαγραμματα, συνδεσμολογιες κ.λ.π ...
Πρακτικα λοιπον οταν φορτωνει το zumo με την μπαταρια τελειως αδεια η καταναλωση σε ισχυ ειναι 18Watt (12V Χ 1.5A) αρα ειναι λιγοτερη απο την καταναλωση των φλας που χρησιμοποιεις οταν θελεις να στριψεις:
21W + 21W = 42W : 12V = 3.5A αρα το υπερδιπλασιο της καταναλωσης του zumo & για να αντιληφθεις τα μεγεθη δες τι γινεται οταν το βραδυ με αναμμενα τα φωτα πορειας πατας τα φωτα διασταυρωσεως (σινιαλο) που ειναι μια λαμπα 60W.
60W : 12V = 5A αρα υπερτριπλασια του zumo.
Συμπερασματικα λοιπον αν το Power Commander δεν εχει προβλημα οταν αναβεις τα φλας σου ή χρησιμοποιεις στιγμιαια τα φωτα διασταυρωσεως, ο φορτιστης του zumo δεν μπορει να του δημιουργησει προβλημα.
Αν εισαι μερακλης & θελεις να κανεις ωραιες δουλειες, μπορεις να ελεγχεις την παροχη του ρευματος στο καλωδιο του φορτιστη του zumo μεσω του διακοπτη της μοτοσυκλετας ωστε να ειναι η γραμμη υπο ταση μονο οση ωρα ειναι ανοιχτος ο διακοπτης & ακομα καλυτερα οταν λειτουργει η μοτοσυκλετα ωστε να υπαρχει φορτιση απο το δυναμο της, καλο ειναι να μην στραγγιζουμε ποτε την μπαταρια μας. Χρειαζεσαι ενα ρελε με πηνιο 12V & επαφη στα 20Α που μπορει να ειναι ειτε αυτοκινητου ειτε βιομηχανικο που εχει παλι πηνιο στα 12V & 2Χ10Α επαφες.
Οτι χρειαστεις εδω ειμαι, ακομα & σχεδιαγραμματα, συνδεσμολογιες κ.λ.π ...
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
θα ασχοληθώ με το θέμα,όπως περιγράφεις προσεχώς ..μιάς και εχω το nuvi 200w έτοιμο. ωραίο το zumo αλλα και τα λέφτα δεν είναι και λίγα,και αφου γίνεται και αλλιως!!!!!, παρεπιπτόντως μπορώ να παίξω με την συσκεύη συνδέμενη στον η/υ?? όσες φορές προσπάθησα την βλεπει σάν σκληρό,η την φορτίζει..κάνω κάτι λάθος??
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
Ετσι γινεται κανονικα δεν κανεις κατι λαθος, διαβασε εδω: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] αλλα & για την δικη σου συσκευη εδω: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Aγορά συσκευής γιά μοτοσυκλέτα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας
ΑΧΑααα.....κατάλαβα πλήρως!!!!! χάος η garmin.....και χρυσάφι το φόρουμ!!!
να είσαικαλά,ευχαριστώ!!!![Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
να είσαικαλά,ευχαριστώ!!!![Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Παρόμοια θέματα
» Μοτοσυκλετα
» Πληροφοριες Απο Το Μενου Της Συσκευης Για Το 3590
» Υπερωρίες στη Volvo για τη μεγάλη ζήτηση του XC 90
» Αγορα Συσκευης
» Αναζητηση Συσκευης Με Εξοδο Ηχου
» Πληροφοριες Απο Το Μενου Της Συσκευης Για Το 3590
» Υπερωρίες στη Volvo για τη μεγάλη ζήτηση του XC 90
» Αγορα Συσκευης
» Αναζητηση Συσκευης Με Εξοδο Ηχου
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης