H αποκάλυψη του Honda S660
Σελίδα 1 από 1
H αποκάλυψη του Honda S660
Το Honda S660 πιάστηκε στα… πράσα. Χωρίς ίχνος καμουφλάζ, επί ιαπωνικού εδάφους, το κεντρομήχανο μοντέλο μας δείχνει το μεταλλικό του κοστούμι, με το οποίο θα μας συστηθεί.
Το ότι η Honda ετοιμάζει νέο roadster και μάλιστα κεντρομήχανο είναι γνωστό από το 2011 όταν και το είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο με την ονομασία EV-STER. Μία διετία μετά έμελε να μας συστηθεί ως S660 Concept στην έκθεση του Τόκιο.
Αυτή τη φορά το ξαναβλέπουμε επί ιαπωνικού εδάφους, μόνο που δεν είναι πλέον πρωτότυπο αλλά κανονικό μοντέλο παραγωγής, το οποίο συνελήφθη από φωτογραφικό φακό, σε λιμάνι. Το S660 roadster όπως ισχυρίζονται Ιάπωνες συνάδελφοι, θα αφορά μόνο την εκεί αγορά, αν και δεν μπορεί να αποκλείεται τίποτα στις μέρες μας.
Για την ιστορία να πούμε πως σχεδιαστικά το αυτοκίνητο δεν έχει να επιδείξει ιδιαίτερες διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο που είχαμε δει μία διετία πριν, ενώ και το εσωτερικό βαδίζει στα ίδια σχεδιαστικά μονοπάτια με εξαίρεση το πιο γήινο τιμόνι και τη μικρότερη οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Υπενθυμίζουμε πως το ιαπωνικό μοντέλο εφοδιάζεται με 3κύλινδρο μοτέρ 660 κ.εκ. το οποίο θα αποδίδει 63 ίππους και θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT.
Την ίδια στιγμή φήμες κάνουν λόγο και για την εξέλιξη του S1000 το οποίο όπως σωστά μαντέψατε θα έχει μοτέρ 1.000 κ.εκ. και θα αποδίδει παραπάνω από 100 ίππους.
autotriti.gr
Το ότι η Honda ετοιμάζει νέο roadster και μάλιστα κεντρομήχανο είναι γνωστό από το 2011 όταν και το είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο με την ονομασία EV-STER. Μία διετία μετά έμελε να μας συστηθεί ως S660 Concept στην έκθεση του Τόκιο.
Αυτή τη φορά το ξαναβλέπουμε επί ιαπωνικού εδάφους, μόνο που δεν είναι πλέον πρωτότυπο αλλά κανονικό μοντέλο παραγωγής, το οποίο συνελήφθη από φωτογραφικό φακό, σε λιμάνι. Το S660 roadster όπως ισχυρίζονται Ιάπωνες συνάδελφοι, θα αφορά μόνο την εκεί αγορά, αν και δεν μπορεί να αποκλείεται τίποτα στις μέρες μας.
Για την ιστορία να πούμε πως σχεδιαστικά το αυτοκίνητο δεν έχει να επιδείξει ιδιαίτερες διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο που είχαμε δει μία διετία πριν, ενώ και το εσωτερικό βαδίζει στα ίδια σχεδιαστικά μονοπάτια με εξαίρεση το πιο γήινο τιμόνι και τη μικρότερη οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Υπενθυμίζουμε πως το ιαπωνικό μοντέλο εφοδιάζεται με 3κύλινδρο μοτέρ 660 κ.εκ. το οποίο θα αποδίδει 63 ίππους και θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT.
Την ίδια στιγμή φήμες κάνουν λόγο και για την εξέλιξη του S1000 το οποίο όπως σωστά μαντέψατε θα έχει μοτέρ 1.000 κ.εκ. και θα αποδίδει παραπάνω από 100 ίππους.
autotriti.gr
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 55
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Παρόμοια θέματα
» Το νέο Honda Civic Type R - 2015
» Honda Self Balancing Motorcycle Riding Assist
» Garmin® Expands Multiyear In-Dash Navigation Partnership for New Honda Models
» Garmin Navigation Comes to Honda Models in Europe, Russia and South America
» Μοτοσυκλετα
» Honda Self Balancing Motorcycle Riding Assist
» Garmin® Expands Multiyear In-Dash Navigation Partnership for New Honda Models
» Garmin Navigation Comes to Honda Models in Europe, Russia and South America
» Μοτοσυκλετα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης