Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
+2
ZAFIR
panoshm
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Το συγκεκριμενο Nuvi 2599 ειναι το Ευρωπαικο μοντελο & βρισκεται στα χερια μου αρκετους μηνες. Σε αυτο το διαστημα ειχα την ευκαιρια να το δοκιμασω τοσο σε καθημερινη χρηση οσο & χρηση ταξιδιου. Ειναι σαφες οτι προκειται για την επομενη σειρα η οποια δεν εχει ελθει ακομα στην Ελλαδα & η οποια ευελπιστουμε να ερθει συντομα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ξεκινωντας με τις πρωτες εντυπωσεις να αναφερω αυτα που δεν μου αρεσαν με την πρωτη ματια. Εκ των πραγματων προκειται για προσωπικες προτιμησεις αφου αφορoυν πρωτον το μενου που εξακολουθει να ειναι το γνωστο μελαγχολικο, γκριζoφιλογερμανικο & αντιμεσογειακο της σειρας '13, δευτερον ο σχεδιασμος της συσκευης ιδιος με αυτον του 3597 & τα δυο θυμιζουν εντονα το στυλ της Navigon που ειναι σαφως απογοητευτικο σε σχεση με την υπεροχη σειρα του 2012 που αντιπροσωπευει το αυθεντικο στυλ της Garmin. Καπου εκει ομως σταματουν τα ασχημα & προχωραμε στα ευχαριστα που ειναι & τα πιο ουσιαστικα αφου αφορουν τις δυνατοτητες & την ευκολια χρησης της συσκευης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με την πρωτη επαφη αυτο που κανει εντυπωση ειναι το βαρος της συσκευης που θυμιζει εντονα το 3597, προκειται για βαριες συσκευες & ενω αυτο μπορει να δικαιολογηθει λογω της μαγνητικης βασης που απαιτει την υπαρξη μεταλλου στην κορυφαια σειρα δεν ξερω πως να το δικαιολογησω στην σειρα Advanced, εκτος & αν γινεται κοινη χρηση εξαρτηματων συναρμολογησης. Η στιβαροτητα, η ποιοτητα κατασκευης & συναρμολογησης ξεφευγουν απο τις δυο τελευταιες σειρες Advanced 2595 & 2597, ειναι σε αλλο επιπεδο δινοντας την αισθηση μιας πολυ καλοφτιαγμενης & προσεγμενης συσκευης θυμιζοντας την σειρα 14xx. Μια λεπτομερεια πιθανον χρησιμη μονο γι' αυτους που τους αρεσει να ψαχνονται ειναι η υπαρξη torx στο πισω μερος της συσκευης κανοντας ευκολη την αποσυναρμολογηση της στην περιπτωση αλλαγης της μπαταριας για παραδειγμα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η επομενη διαπιστωση ειναι οτι η οθονη δεν ειναι πλεον η γνωστη manual dual-orientation, WQVGA color TFT with white backlight αλλα η full glass, multi-touch, capacitive, manual dual-orientation, WQVGA color TFT with white backlight με μεγεθος στις 5" & αναλυση 480x272 παραπεμπτοντας στην κορυφαια σειρα Prestige που ηταν & η μοναδικη που ειχε τετοιες οθονες μεχρι & το 2013 με αναλυση στα 800x480. Η ευκρινεια, η ποιοτητα απεικονισης, σχεδιασης του χαρτη, η λειτουργικοτητα λογω multi-touch ειναι σε επιπεδο συσκευης Prestige, καμμια σχεση με τις μεχρι σημερα σειρες Advanced. Προκειται για σημαντικη & ουσιαστικη βελτιωση, η Garmin αναβαθμισε την σειρα Advanced φερνοντας την πιο κοντα στην Prestige που σημαινει οτι αναλογως θα πρεπει να περιμενουμε κατι το "ιδιαιτερο" για την κορυφαια σειρα στο μελλον.
Εκκινηση της συσκευης λοιπον για να δουμε πως δουλευει αυτο το τοσο εντυπωσιακο μεχρι στιγμης Nuvi 2599 & η πρωτη ευχαριστη εκπληξη εκ των εσω ερχεται στην αρχικη οθονη & ειναι η υπαρξη "Ελληνικου φωνητικου ελεγχου" .... !!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η ενημερωση υπαρξης της δυνατοτητας & η προτροπη ρυθμισης της "πεφτει" στην κυριολεξια στην αρχικη οθονη σε καθε εκκινηση μεχρι να ολοκληρωθει η εγγραφη των φωνητικων εντολων απο τον χρηστη, για εμας τους Ελληνες αποτελει ιστορικη πρωτια αφου ειναι η πρωτη φορα που εχουμε αυτη την δυνατοτητα. Την χρησιμοποιησα αφου εκανα την εγγραφη ολων των φωνητικων που απαιτουνται, δωδεκα το συνολο & δουλευει πολυ καλα, απαραιτητη προυποθεση ειναι να υπαρχει καποια σχετικη ησυχια στον χωρο, ενω πρεπει να αναφερω την υπαρξη προαιρετικων φωνητικων εντολων, δεκαεξι το συνολο, που βοηθουν στην πλοηγηση & την ρυθμισιμοτητα της συσκευης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ξεκινωντας την πλοηγηση στο μενου της συσκευης, μπαινουμε στις "Εφαρμογες" οπου εκτος απο τα γνωστα "Smartphone Link", ecoRoute, Προγραματιστη ταξιδιου κ.λ.π γνωστα βλεπουμε για πρωτη φορα το Foursquare ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τι ειναι ομως το Foursquare ; Προκειται για μια καινουργια δυνατοτητα που εχει προστεθει στις συσκευες της Garmin το 2014 & αφορα την προσαρμοσμενη αναζητηση σημειων ενδιαφεροντος σε τοπικο επιπεδο σε ολη την Ελλαδα αλλα & Ευρωπη, κατι αναλογο του InstaSearch, που γινεται ομως σε μια ξεχωριστη βαση εκατομμυριων δεδομενων τα οποια ενημερωνονται σε καθε προγραμματισμενη αναβαθμιση ωστε να παραμενουν up-to-date. Αν η συγκεκριμενη δυνατοτητα συνδυαστει με το Smartphone Link ο χρηστης εχει στην διαθεση του επιπλεον πληροφοριες για το εκαστοτε σημειο ενδιαφεροντος οπως υπηρεσιες, ωρες εξυπηρετησης, ευρος τιμων & αξιολογησεις. Προκειται για μια δυνατοτητα - εργαλειο αφου απελευθερωνει τον χρηστη απο τον περιορισμο των ενσωματωμενων poi του χαρτη που μπορει σε αρκετες περιπτωσεις να ειναι παρωχημενα ωστε μαζι με την χρηση των custom poi να ειναι καλυμενος σε καθε περιπτωση.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μενοντας στις εφαρμογες να αναφερω οτι δοκιμασα το ecoRouteHD, η συνδεση ηταν αμεση & πολυ ευκολη χωρις αποσυνδεσεις ή αλλα παρατραγουδα. Το ιδιο ισχυει & για το Smartphone Link, η συνδεση του 2599 με το HD2 ηταν παντα αξιοπιστη & ειχα σε καθε προσπαθεια διαθεσιμα ολα τα free δεδομενα & τις επαφες του τηλεφωνου για να πραγματοποιησω ή να λαβω μια κληση. Αυτο που πρεπει να αναφερω ειναι η σταθεροτητα κυλισης του μενου & η απιστευτη ταχυτητα εκτελεσης των εντολων ή επιλογων μεσα σε αυτο. Η συσκευη δουλευει πολυ ομαλα απο καθε αποψη, ειναι καλυτερη απο τις προκατοχους της & αυτο οφειλεται σιγουρα στην εξελιξη του λογισμικου, τιθεται βεβαια & ενα ερωτημα για τυχον αναβαθμιση του hardware αλλα ειναι κατι που δεν μπορουμε να γνωριζουμε αυτη την στιγμη.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ψαχνοντας την "Αναζητηση" ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εχοντας στην συσκευη φορτωμενο τον Ευρωπαικο & τον Auto Drive, με επιλογη του πρωτου ξεκινω εντατικη χρηση θελοντας να δω την λειτουργια της συσκευης αλλα & να διαπιστωσω αν υπαρχουν ακομα "αμαρτιες", ειναι γνωστο αλλωστε οτι ο συγκεκριμενος χαρτης αποτελουσε στην Ελλαδα παντα την Αχειλλιο πτερνα του λογισμικου της Garmin. Η πρωτη διαπιστωση ειναι οτι πλεον το InstaSearch δουλευει αψογα με τον Ευρωπαικο χωρις να ενοχλειτε απο την υπαρξη του Auto Drive κατι που ειχε εξακριβωθει στις προηγουμενες σειρες & δημιουργουσε σοβαρο προβλημα στην λειτουργικοτητα αλλα & χρηστικοτητα του Ευρωπαικου χαρτη, αρα η Garmin ειχε ενημερωθει σχετικα & το διορθωσε ..... ευτυχως !!! Γενικοτερα οποιαδηποτε μορφη αναζητησης λειτουργει χωρις προβληματα δινοντας αποτελεσματα γρηγορα αναλογως την περιοχη & τον ογκο των αποτελεσματων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μενοντας στο θεμα της αναζητησης οπως φαινεται στην παρακατω φωτο στο πληκτρολογιο επεστρεψε η παλια καλη δυνατοτητα επιλογης των γλωσσων που επιθυμουμε να εχουμε αμεσα διαθεσιμες χωρις αλλαγες στην βασικη ρυθμιση, χρησιμοποιουμε π.χ. Ελληνικα & Αγγλικα χωρις την αναγκη αλλαγης των ρυθμισεων καθε φορα με αμεση εναλλαγη απο το ιδιο το πληκτρολογιο. Ειναι γνωστη η χρησιμοτητα αυτης της δυνατοτητας απο τις παλαιοτερες συσκευες & ποσο βοηθουσε πρακτικα στην αναζητηση, η αληθεια ειναι οτι ελειπε μεχρι σημερα, ευτυχως ομως ειναι κατι που διορθωθηκε. Η φωνη της Αφροδιτης λειτουργει αψογα τοσο στην καθοδηγηση οσο & στην ανακοινωση custom pois.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πλοηγηση
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οι δρομολογησεις ειναι πολυ καλες με τον Ευρωπαικο, αλλωστε η σειρα Advanced δεν ειχε ποτε ιδιαιτερο προβλημα, οι δρομολογησεις / επαναδρομολογησεις ταχυτατες, η συσκευη ειναι ταχυτερη απο οποιαδηποτε προκατοχο της. Εκτος απο το ταχυτερο της συσκευης ομως ενα ακομα βελτιωμενο χαρακτηριστικο ειναι η σταθεροτητα της λειτουργιας πλοηγησης & της θεσης του οχηματος στον δρομο χωρις πηδηματακια ή μετατοπισεις αν & διαπιστωσα μια μικρη καθυστερηση οσο αφορα την ενημερωση για την πραγματικη αποσταση μεχρι την επομενη στροφη, αργει λιγο σε σχεση με το 3490 ή το 3590 που χρησιμοποιηθηκαν σαν μεσο συγκρισης σε πραγματικες συνθηκες κατα την διαρκεια πλοηγησης ή σε χρηση απλου συνοδου. Σαφως δεν τιθεται θεμα δεκτη σηματος GPS αφου η συσκευη κλειδωνει σημα πολυ γρηγορα & το διατηρει ακομα & σε δυσκολες συνθηκες πολης, καταφερε να δουλεψει υποδειγματικα ακομα & σε αυτοκινητο με θερμικο παρμπριζ με την βοηθεια του πλαινου τριγωνικου παραθυρου στην θεση του συνοδηγου. Το πιθανοτερο ειναι οτι προκειται για ατελεια που θα διορθωθει μελλοντικα με καποια αναβαθμιση firmware, αλλωστε ειναι γνωστη η πρακτικη της Garmin να δινει πολλες αναβαθμισεις & να διορθωνει ατελειες/προβληματα μετα το release της συσκευης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οπως μπορει να διαπιστωσει κανεις απο τις παραπανω φωτο ολη η υποδομη που εχουμε φτιαξει στο forum οσο αφορα τα custom pois ταιριαζει απολυτα με το 2599 αφου υπαρχει η δυνατοτητα προβολης εικονιδιων σε ολες τις διαθεσιμες διαστασεις pointers χωρις το ασπρο πλαισιο/φαντασμα & η οπτικη ειδοποιηση ταιριαζει απολυτα. Τα εργαλεια χαρτη που φαινονται ειναι αμεσα ρυθμισιμα & ο χρηστης μπορει να επιλεξει ποσα & ποια θελει να ειναι διαθεσιμα. Οι τελευταιες φωτο φιλοξενουν τα "Επιπεδα χαρτη" & η σχετικη ρυθμιση για το τι θα βλεπουμε βρισκεται μεσα στο κυριο μενου της συσκευης (Χαρτης και οχημα).
Τα βοηθηματα πλοηγησης ειναι τα γνωστα απο τις προηγουμενες σειρες Lane assist, Junction view, Route avoidance (προσαρμοσμενες αποφυγες), Traffic, Garmin Real Directions™.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εδω θα ηθελα να αναφερω οτι στο μενου της Πλοηγησης τα "Διοδια & τελη" αποτελουν πλεον ξεχωριστο υπομενου & μαζι με τις υπολοιπες επιλογες αποφυγης δινουν πληρη ρυθμισιμοτητα καλυπτοντας τις αναγκες ταξιδιων στην Ευρωπη.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οι σχετικες ρυθμισεις επιλογης δρομολογησης & αποφυγης στο μενου της "Πλοηγησης"
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η δυνατοτητα χρησης του myTrends βοηθα στο να "προβλεπει" η συσκευη με βαση τις συνηθειες του χρηστη τον προορισμο του δινοντας αμεσα πληροφοριες για τον χρονο αφιξης καθως & τις συνθηκες κινησης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τα δεδομενα κινησης ανηκουν πλεον στην καινουργια γενια του Digital Traffic, η συσκευη ειναι συμβατη μονο με το GTM 70 & δεν μπορεσε να συνεργαστει σε καμμια περιπτωση με το GTM 35 που χρησιμοποιω στο 3490. Δυστυχως δεν ειχα διαθεσιμο δεκτη δεδομενων κινησης GTM 70 για να εχω καποια προσωπικη εμπειρια σχετικα με το αν & το πως δουλευει στην Ελλαδα, συμφωνα με αυτα που γνωριζω ομως δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα του συστηματος ακομα στην χωρα μας. Το πιθανοτερο ειναι οτι θα το δουμε στο μελλον & μακαρι να ειναι κατι αξιολογο αφου αυτο που εχουμε σημερα θεωρειτε τουλαχιστον ελλειπες.
Η "Κινηση" αποτελει ξεχωριστο υπομενου με υψηλη ρυθμισιμοτητα ωστε ο χρηστης να ενημερωνεται σχετικα με την κινηση αναλογως τις προτιμησεις του & φυσικα η δυνατοτητα χρησης των Traffic Trends ειναι παρουσα οπως & στις προηγουμενες σειρες ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η ρυθμιση προσανατολισμου μεταξυ landscape & portrait ειναι χειροκινητη οπως & στις προγενεστερες σειρες, η φωτεινοτητα ειναι υπεραρκετη στο 70%
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στον τομεα του ηχου η υπαρξη μικτη εξυπηρετει στην ξεχωριστη ρυθμιση εντασης καθοδηγησης & τηλεφωνικης επικοινωνιας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οχηματα αναλογως τα γουστα ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ρυθμιση ωρας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ληψη δορυφορων
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η συσκευη ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Συμπερασμα
Το 2599 του 2014 ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με το 2597 του 2013 που ηταν κατω του μετριου αλλα & του 2595 του 2012 που μπορει να ειναι μια καλη & τιμια συσκευη αλλα πλεον εχει μεινει πολυ πισω. Η συσκευη υπερεχει απο καθε αποψη, ειτε προκειται για το hardware (βλ. οθονη), για την ποιοτητα κατασκευης, την στιβαροτητα, τις δυνατοτητες, την λειτουργικοτητα, την ρυθμισιμοτητα, εχει προχωρησει σε αλλο επιπεδο. Ηταν μια κινηση που χρειαζοταν να κανει η Garmin μετα το φιασκο του 2013. Ειναι προφανες οτι η συσκευη εχει ερθει πολυ κοντα στην σειρα Prestige αφου ουσιαστικα το μονο που λειπει ειναι το 3D Buildings & το DEM κατι που ανεβαζει το value for money της συγκεκριμενης αγορας.
Χρειαζεται να πω οτι περιμενω με αγωνια το release της σειρας Prestige ;
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ξεκινωντας με τις πρωτες εντυπωσεις να αναφερω αυτα που δεν μου αρεσαν με την πρωτη ματια. Εκ των πραγματων προκειται για προσωπικες προτιμησεις αφου αφορoυν πρωτον το μενου που εξακολουθει να ειναι το γνωστο μελαγχολικο, γκριζoφιλογερμανικο & αντιμεσογειακο της σειρας '13, δευτερον ο σχεδιασμος της συσκευης ιδιος με αυτον του 3597 & τα δυο θυμιζουν εντονα το στυλ της Navigon που ειναι σαφως απογοητευτικο σε σχεση με την υπεροχη σειρα του 2012 που αντιπροσωπευει το αυθεντικο στυλ της Garmin. Καπου εκει ομως σταματουν τα ασχημα & προχωραμε στα ευχαριστα που ειναι & τα πιο ουσιαστικα αφου αφορουν τις δυνατοτητες & την ευκολια χρησης της συσκευης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Με την πρωτη επαφη αυτο που κανει εντυπωση ειναι το βαρος της συσκευης που θυμιζει εντονα το 3597, προκειται για βαριες συσκευες & ενω αυτο μπορει να δικαιολογηθει λογω της μαγνητικης βασης που απαιτει την υπαρξη μεταλλου στην κορυφαια σειρα δεν ξερω πως να το δικαιολογησω στην σειρα Advanced, εκτος & αν γινεται κοινη χρηση εξαρτηματων συναρμολογησης. Η στιβαροτητα, η ποιοτητα κατασκευης & συναρμολογησης ξεφευγουν απο τις δυο τελευταιες σειρες Advanced 2595 & 2597, ειναι σε αλλο επιπεδο δινοντας την αισθηση μιας πολυ καλοφτιαγμενης & προσεγμενης συσκευης θυμιζοντας την σειρα 14xx. Μια λεπτομερεια πιθανον χρησιμη μονο γι' αυτους που τους αρεσει να ψαχνονται ειναι η υπαρξη torx στο πισω μερος της συσκευης κανοντας ευκολη την αποσυναρμολογηση της στην περιπτωση αλλαγης της μπαταριας για παραδειγμα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η επομενη διαπιστωση ειναι οτι η οθονη δεν ειναι πλεον η γνωστη manual dual-orientation, WQVGA color TFT with white backlight αλλα η full glass, multi-touch, capacitive, manual dual-orientation, WQVGA color TFT with white backlight με μεγεθος στις 5" & αναλυση 480x272 παραπεμπτοντας στην κορυφαια σειρα Prestige που ηταν & η μοναδικη που ειχε τετοιες οθονες μεχρι & το 2013 με αναλυση στα 800x480. Η ευκρινεια, η ποιοτητα απεικονισης, σχεδιασης του χαρτη, η λειτουργικοτητα λογω multi-touch ειναι σε επιπεδο συσκευης Prestige, καμμια σχεση με τις μεχρι σημερα σειρες Advanced. Προκειται για σημαντικη & ουσιαστικη βελτιωση, η Garmin αναβαθμισε την σειρα Advanced φερνοντας την πιο κοντα στην Prestige που σημαινει οτι αναλογως θα πρεπει να περιμενουμε κατι το "ιδιαιτερο" για την κορυφαια σειρα στο μελλον.
Εκκινηση της συσκευης λοιπον για να δουμε πως δουλευει αυτο το τοσο εντυπωσιακο μεχρι στιγμης Nuvi 2599 & η πρωτη ευχαριστη εκπληξη εκ των εσω ερχεται στην αρχικη οθονη & ειναι η υπαρξη "Ελληνικου φωνητικου ελεγχου" .... !!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η ενημερωση υπαρξης της δυνατοτητας & η προτροπη ρυθμισης της "πεφτει" στην κυριολεξια στην αρχικη οθονη σε καθε εκκινηση μεχρι να ολοκληρωθει η εγγραφη των φωνητικων εντολων απο τον χρηστη, για εμας τους Ελληνες αποτελει ιστορικη πρωτια αφου ειναι η πρωτη φορα που εχουμε αυτη την δυνατοτητα. Την χρησιμοποιησα αφου εκανα την εγγραφη ολων των φωνητικων που απαιτουνται, δωδεκα το συνολο & δουλευει πολυ καλα, απαραιτητη προυποθεση ειναι να υπαρχει καποια σχετικη ησυχια στον χωρο, ενω πρεπει να αναφερω την υπαρξη προαιρετικων φωνητικων εντολων, δεκαεξι το συνολο, που βοηθουν στην πλοηγηση & την ρυθμισιμοτητα της συσκευης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ξεκινωντας την πλοηγηση στο μενου της συσκευης, μπαινουμε στις "Εφαρμογες" οπου εκτος απο τα γνωστα "Smartphone Link", ecoRoute, Προγραματιστη ταξιδιου κ.λ.π γνωστα βλεπουμε για πρωτη φορα το Foursquare ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τι ειναι ομως το Foursquare ; Προκειται για μια καινουργια δυνατοτητα που εχει προστεθει στις συσκευες της Garmin το 2014 & αφορα την προσαρμοσμενη αναζητηση σημειων ενδιαφεροντος σε τοπικο επιπεδο σε ολη την Ελλαδα αλλα & Ευρωπη, κατι αναλογο του InstaSearch, που γινεται ομως σε μια ξεχωριστη βαση εκατομμυριων δεδομενων τα οποια ενημερωνονται σε καθε προγραμματισμενη αναβαθμιση ωστε να παραμενουν up-to-date. Αν η συγκεκριμενη δυνατοτητα συνδυαστει με το Smartphone Link ο χρηστης εχει στην διαθεση του επιπλεον πληροφοριες για το εκαστοτε σημειο ενδιαφεροντος οπως υπηρεσιες, ωρες εξυπηρετησης, ευρος τιμων & αξιολογησεις. Προκειται για μια δυνατοτητα - εργαλειο αφου απελευθερωνει τον χρηστη απο τον περιορισμο των ενσωματωμενων poi του χαρτη που μπορει σε αρκετες περιπτωσεις να ειναι παρωχημενα ωστε μαζι με την χρηση των custom poi να ειναι καλυμενος σε καθε περιπτωση.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μενοντας στις εφαρμογες να αναφερω οτι δοκιμασα το ecoRouteHD, η συνδεση ηταν αμεση & πολυ ευκολη χωρις αποσυνδεσεις ή αλλα παρατραγουδα. Το ιδιο ισχυει & για το Smartphone Link, η συνδεση του 2599 με το HD2 ηταν παντα αξιοπιστη & ειχα σε καθε προσπαθεια διαθεσιμα ολα τα free δεδομενα & τις επαφες του τηλεφωνου για να πραγματοποιησω ή να λαβω μια κληση. Αυτο που πρεπει να αναφερω ειναι η σταθεροτητα κυλισης του μενου & η απιστευτη ταχυτητα εκτελεσης των εντολων ή επιλογων μεσα σε αυτο. Η συσκευη δουλευει πολυ ομαλα απο καθε αποψη, ειναι καλυτερη απο τις προκατοχους της & αυτο οφειλεται σιγουρα στην εξελιξη του λογισμικου, τιθεται βεβαια & ενα ερωτημα για τυχον αναβαθμιση του hardware αλλα ειναι κατι που δεν μπορουμε να γνωριζουμε αυτη την στιγμη.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ψαχνοντας την "Αναζητηση" ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εχοντας στην συσκευη φορτωμενο τον Ευρωπαικο & τον Auto Drive, με επιλογη του πρωτου ξεκινω εντατικη χρηση θελοντας να δω την λειτουργια της συσκευης αλλα & να διαπιστωσω αν υπαρχουν ακομα "αμαρτιες", ειναι γνωστο αλλωστε οτι ο συγκεκριμενος χαρτης αποτελουσε στην Ελλαδα παντα την Αχειλλιο πτερνα του λογισμικου της Garmin. Η πρωτη διαπιστωση ειναι οτι πλεον το InstaSearch δουλευει αψογα με τον Ευρωπαικο χωρις να ενοχλειτε απο την υπαρξη του Auto Drive κατι που ειχε εξακριβωθει στις προηγουμενες σειρες & δημιουργουσε σοβαρο προβλημα στην λειτουργικοτητα αλλα & χρηστικοτητα του Ευρωπαικου χαρτη, αρα η Garmin ειχε ενημερωθει σχετικα & το διορθωσε ..... ευτυχως !!! Γενικοτερα οποιαδηποτε μορφη αναζητησης λειτουργει χωρις προβληματα δινοντας αποτελεσματα γρηγορα αναλογως την περιοχη & τον ογκο των αποτελεσματων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Μενοντας στο θεμα της αναζητησης οπως φαινεται στην παρακατω φωτο στο πληκτρολογιο επεστρεψε η παλια καλη δυνατοτητα επιλογης των γλωσσων που επιθυμουμε να εχουμε αμεσα διαθεσιμες χωρις αλλαγες στην βασικη ρυθμιση, χρησιμοποιουμε π.χ. Ελληνικα & Αγγλικα χωρις την αναγκη αλλαγης των ρυθμισεων καθε φορα με αμεση εναλλαγη απο το ιδιο το πληκτρολογιο. Ειναι γνωστη η χρησιμοτητα αυτης της δυνατοτητας απο τις παλαιοτερες συσκευες & ποσο βοηθουσε πρακτικα στην αναζητηση, η αληθεια ειναι οτι ελειπε μεχρι σημερα, ευτυχως ομως ειναι κατι που διορθωθηκε. Η φωνη της Αφροδιτης λειτουργει αψογα τοσο στην καθοδηγηση οσο & στην ανακοινωση custom pois.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πλοηγηση
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οι δρομολογησεις ειναι πολυ καλες με τον Ευρωπαικο, αλλωστε η σειρα Advanced δεν ειχε ποτε ιδιαιτερο προβλημα, οι δρομολογησεις / επαναδρομολογησεις ταχυτατες, η συσκευη ειναι ταχυτερη απο οποιαδηποτε προκατοχο της. Εκτος απο το ταχυτερο της συσκευης ομως ενα ακομα βελτιωμενο χαρακτηριστικο ειναι η σταθεροτητα της λειτουργιας πλοηγησης & της θεσης του οχηματος στον δρομο χωρις πηδηματακια ή μετατοπισεις αν & διαπιστωσα μια μικρη καθυστερηση οσο αφορα την ενημερωση για την πραγματικη αποσταση μεχρι την επομενη στροφη, αργει λιγο σε σχεση με το 3490 ή το 3590 που χρησιμοποιηθηκαν σαν μεσο συγκρισης σε πραγματικες συνθηκες κατα την διαρκεια πλοηγησης ή σε χρηση απλου συνοδου. Σαφως δεν τιθεται θεμα δεκτη σηματος GPS αφου η συσκευη κλειδωνει σημα πολυ γρηγορα & το διατηρει ακομα & σε δυσκολες συνθηκες πολης, καταφερε να δουλεψει υποδειγματικα ακομα & σε αυτοκινητο με θερμικο παρμπριζ με την βοηθεια του πλαινου τριγωνικου παραθυρου στην θεση του συνοδηγου. Το πιθανοτερο ειναι οτι προκειται για ατελεια που θα διορθωθει μελλοντικα με καποια αναβαθμιση firmware, αλλωστε ειναι γνωστη η πρακτικη της Garmin να δινει πολλες αναβαθμισεις & να διορθωνει ατελειες/προβληματα μετα το release της συσκευης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οπως μπορει να διαπιστωσει κανεις απο τις παραπανω φωτο ολη η υποδομη που εχουμε φτιαξει στο forum οσο αφορα τα custom pois ταιριαζει απολυτα με το 2599 αφου υπαρχει η δυνατοτητα προβολης εικονιδιων σε ολες τις διαθεσιμες διαστασεις pointers χωρις το ασπρο πλαισιο/φαντασμα & η οπτικη ειδοποιηση ταιριαζει απολυτα. Τα εργαλεια χαρτη που φαινονται ειναι αμεσα ρυθμισιμα & ο χρηστης μπορει να επιλεξει ποσα & ποια θελει να ειναι διαθεσιμα. Οι τελευταιες φωτο φιλοξενουν τα "Επιπεδα χαρτη" & η σχετικη ρυθμιση για το τι θα βλεπουμε βρισκεται μεσα στο κυριο μενου της συσκευης (Χαρτης και οχημα).
Τα βοηθηματα πλοηγησης ειναι τα γνωστα απο τις προηγουμενες σειρες Lane assist, Junction view, Route avoidance (προσαρμοσμενες αποφυγες), Traffic, Garmin Real Directions™.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Εδω θα ηθελα να αναφερω οτι στο μενου της Πλοηγησης τα "Διοδια & τελη" αποτελουν πλεον ξεχωριστο υπομενου & μαζι με τις υπολοιπες επιλογες αποφυγης δινουν πληρη ρυθμισιμοτητα καλυπτοντας τις αναγκες ταξιδιων στην Ευρωπη.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οι σχετικες ρυθμισεις επιλογης δρομολογησης & αποφυγης στο μενου της "Πλοηγησης"
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η δυνατοτητα χρησης του myTrends βοηθα στο να "προβλεπει" η συσκευη με βαση τις συνηθειες του χρηστη τον προορισμο του δινοντας αμεσα πληροφοριες για τον χρονο αφιξης καθως & τις συνθηκες κινησης.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Τα δεδομενα κινησης ανηκουν πλεον στην καινουργια γενια του Digital Traffic, η συσκευη ειναι συμβατη μονο με το GTM 70 & δεν μπορεσε να συνεργαστει σε καμμια περιπτωση με το GTM 35 που χρησιμοποιω στο 3490. Δυστυχως δεν ειχα διαθεσιμο δεκτη δεδομενων κινησης GTM 70 για να εχω καποια προσωπικη εμπειρια σχετικα με το αν & το πως δουλευει στην Ελλαδα, συμφωνα με αυτα που γνωριζω ομως δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα του συστηματος ακομα στην χωρα μας. Το πιθανοτερο ειναι οτι θα το δουμε στο μελλον & μακαρι να ειναι κατι αξιολογο αφου αυτο που εχουμε σημερα θεωρειτε τουλαχιστον ελλειπες.
Η "Κινηση" αποτελει ξεχωριστο υπομενου με υψηλη ρυθμισιμοτητα ωστε ο χρηστης να ενημερωνεται σχετικα με την κινηση αναλογως τις προτιμησεις του & φυσικα η δυνατοτητα χρησης των Traffic Trends ειναι παρουσα οπως & στις προηγουμενες σειρες ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η ρυθμιση προσανατολισμου μεταξυ landscape & portrait ειναι χειροκινητη οπως & στις προγενεστερες σειρες, η φωτεινοτητα ειναι υπεραρκετη στο 70%
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στον τομεα του ηχου η υπαρξη μικτη εξυπηρετει στην ξεχωριστη ρυθμιση εντασης καθοδηγησης & τηλεφωνικης επικοινωνιας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Οχηματα αναλογως τα γουστα ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ρυθμιση ωρας
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ληψη δορυφορων
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η συσκευη ...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Συμπερασμα
Το 2599 του 2014 ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με το 2597 του 2013 που ηταν κατω του μετριου αλλα & του 2595 του 2012 που μπορει να ειναι μια καλη & τιμια συσκευη αλλα πλεον εχει μεινει πολυ πισω. Η συσκευη υπερεχει απο καθε αποψη, ειτε προκειται για το hardware (βλ. οθονη), για την ποιοτητα κατασκευης, την στιβαροτητα, τις δυνατοτητες, την λειτουργικοτητα, την ρυθμισιμοτητα, εχει προχωρησει σε αλλο επιπεδο. Ηταν μια κινηση που χρειαζοταν να κανει η Garmin μετα το φιασκο του 2013. Ειναι προφανες οτι η συσκευη εχει ερθει πολυ κοντα στην σειρα Prestige αφου ουσιαστικα το μονο που λειπει ειναι το 3D Buildings & το DEM κατι που ανεβαζει το value for money της συγκεκριμενης αγορας.
Χρειαζεται να πω οτι περιμενω με αγωνια το release της σειρας Prestige ;
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Santosan στις Παρ 25 Μαρ 2016 - 19:38, 3 φορές συνολικά
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Το θεμα του 2599 σαν συσκευη δεν κλεινει με την παραπανω παρουσιαση. Σε αλλο topic στην ενοτητα Know How θα δωθουν χρησιμες πληροφοριες που αφορουν τα ενδοτερα της συσκευης & φυσικα αφορουν πιο ψαγμενους χρηστες.
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Χριστουγεννιάτικο δωράκι αυτή η παρουσίαση
panoshm- Moderator
- Ηλικία : 50
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 11/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2927
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Ενα καλο δωρακι θα ηταν να δωσει η Garmin το 2015 συσκευη Prestige με λειτουργικο Android .... !!!
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
ο γάμος με την navigon δείχνει να ευδοκιμεί με τα πολλά τελικά.
android??? εγώ δέν θα το έκανα,αφού έχω εφαρμογή διαθέσιμη..(λέω τώρα,αν και ΄΄ολα είναι θέμα margeting)..
android??? εγώ δέν θα το έκανα,αφού έχω εφαρμογή διαθέσιμη..(λέω τώρα,αν και ΄΄ολα είναι θέμα margeting)..
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Το λειτουργικο Android ειναι οτι πιο δημοφιλες αυτη την στιγμη & αν χρησιμοποιηθει απο την Garmin συνοδευομενο απο επιπλεον δυνατοτητες οπως χρηση εφαρμογων απο το Google Play & οχι μονο, με δυνατοτητα εγκαταστασης/αναβαθμισης μεσω WiFi, δυνατο hardware για να μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις θα δινει ενα σοβαρο κινητρο στον κοσμο. Οι συσκευες υπαρχουν ηδη οπως το 3592 & το 3595 στην Ασια & ειναι δοκιμασμενες, ενα Ευρωπαικο ρετουσαρισμα χρειαζονται & ανανεωση του στυλ για να ειναι πιο "φρεσκες" ...
Ειναι γεγονος οτι οι Ασιατικες συσκευες & τα firm που τις συνοδευουν ειναι παντα ανωτερες απο αυτες για EU & USA. Ο Min Kao κανει φοβερη δουλεια .....
Ειναι γεγονος οτι οι Ασιατικες συσκευες & τα firm που τις συνοδευουν ειναι παντα ανωτερες απο αυτες για EU & USA. Ο Min Kao κανει φοβερη δουλεια .....
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Για να καταλαβετε σε τι αναφερομαι δειτε το παρακατω video & μην ντραπειτε να βαλετε τα κλαματα, συμβαινει ακομα & στους καλυτερους αλλα & πιο σκληρους απο εμας ...
Ειναι το καινουργιο 3595 του 2014 για την Ιαπωνια, γνησιο Garminaki απ' ολες τις αποψεις, τι μου λετε εμενα τωρα για Navigon, λευκους γαμους & πρασινα αλογα .... Το αυθεντικο ειναι κορυφαιο, τα υπολοιπα ειναι "μπασταρδεματα".
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ειναι το καινουργιο 3595 του 2014 για την Ιαπωνια, γνησιο Garminaki απ' ολες τις αποψεις, τι μου λετε εμενα τωρα για Navigon, λευκους γαμους & πρασινα αλογα .... Το αυθεντικο ειναι κορυφαιο, τα υπολοιπα ειναι "μπασταρδεματα".
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Ρε πως αλλαζουν οι καιροι. Μεσα του 2012 ειχα παει στην Digital Tracer Electronics. Ειχα μερικες αποριες για το 3760 μιας φιλης μου και πολυ συντομα φτασαμε στο προβλημα.
Το "κλειστο" λειτουργικο της Garmin. Οσα "θεματα" ειχα, στο android απλα δεν υπηρχαν. Μονο "ξυλο" που δεν εφαγα απο τους ιδιοκτητες στην προσπαθεια τους να καταλαβω ποσο δικιο ειχαν.
Φυσικα απο την μερια μου υποστηριζα πως η τεχνολογικη εξελιξη μετα τον "θανατο' στα win CE το επομενο λογικο βημα ειναι το android. Garmin και Tomtom σιγα σιγα εκει κατεληξαν.
Στο βιντεο υπαρχει προβλημα στο touch, μερικες φορες ????
Το "κλειστο" λειτουργικο της Garmin. Οσα "θεματα" ειχα, στο android απλα δεν υπηρχαν. Μονο "ξυλο" που δεν εφαγα απο τους ιδιοκτητες στην προσπαθεια τους να καταλαβω ποσο δικιο ειχαν.
Φυσικα απο την μερια μου υποστηριζα πως η τεχνολογικη εξελιξη μετα τον "θανατο' στα win CE το επομενο λογικο βημα ειναι το android. Garmin και Tomtom σιγα σιγα εκει κατεληξαν.
Στο βιντεο υπαρχει προβλημα στο touch, μερικες φορες ????
lneam- Active Member
- Ηλικία : 55
Τόπος : Πειραιας
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 402
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Μου έφυγαν τα Άγιε μου Βασίλη, στείλε μου ένα
panoshm- Moderator
- Ηλικία : 50
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 11/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2927
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
lneam έγραψε:Ρε πως αλλαζουν οι καιροι. Μεσα του 2012 ειχα παει στην Digital Tracer Electronics. Ειχα μερικες αποριες για το 3760 μιας φιλης μου και πολυ συντομα φτασαμε στο προβλημα.
Το "κλειστο" λειτουργικο της Garmin. Οσα "θεματα" ειχα, στο android απλα δεν υπηρχαν. Μονο "ξυλο" που δεν εφαγα απο τους ιδιοκτητες στην προσπαθεια τους να καταλαβω ποσο δικιο ειχαν.
Φυσικα απο την μερια μου υποστηριζα πως η τεχνολογικη εξελιξη μετα τον "θανατο' στα win CE το επομενο λογικο βημα ειναι το android. Garmin και Tomtom σιγα σιγα εκει κατεληξαν.
Το Android ειναι Νο1 αυτη την στιγμη ισως οχι γιατι ειναι το καλυτερο αλλα γιατι δινει αυτα που θελουν οι μαζες, εχει κανει εισβολη σχεδον στα παντα γιατι απλως δεν υπαρχει κατι αλλο να του αντισταθει. Εταιριες κολοσσοι σαν την Garmin & την TomTom που ειναι αντιστοιχα το No1 & No2 στην αγορα εχουν φτιαξει εξαιρετικα λειτουργικα που ειναι πολυ αξιοπιστα αλλα δεν τραβανε πια τον κοσμο, δεν εχουν τιποτα να δωσουν σε σχεση με αυτα που ζητανε οι μαζες, εκει που ειναι τα λεφτα δλδ. Θα πρεπει να φτιαξουν ενα δικο τους "Android" & να χρεωθουν ολο το κοστος της ερευνας & εξελιξης με τον κινδυνο μιας αποτυχιας ή να παρουν το ηδη επιτυχημενο Android, να το χρησιμοποιησουν στα PND τους & να χτυπησουν στα ισα τα Smartphone που μπορει να κανουν πολλα πραγματα αλλα δεν ειναι εργαλεια πλοηγησης.
lneam έγραψε:Στο βιντεο υπαρχει προβλημα στο touch, μερικες φορες ????
Το 3595 κυκλοφορει ως 3595R ηδη δυο χρονια στην Taiwan χωρις τετοια προβληματα ...
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Mανο να περιμενουμε αναβαθμιση των "φωνητικών εντολων" και για τις δικες μας συσκευες, ΑΦΟΥ το υποστηριζουν. Γιατι να το κρυψουμε αλλοστε.
panosmpo- Advanced Member
- Ηλικία : 60
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 12/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 756
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
panoshm ...
έχουμε καμιά άκρη στο βασιλάκη να μας στείλει 2???
προσφέρω τσάμπα σέρβις στο έλκηθρο,και μιά τεντούρα για το δρόμο
έχουμε καμιά άκρη στο βασιλάκη να μας στείλει 2???
προσφέρω τσάμπα σέρβις στο έλκηθρο,και μιά τεντούρα για το δρόμο
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
panosmpo έγραψε:Mανο να περιμενουμε αναβαθμιση των "φωνητικών εντολων" και για τις δικες μας συσκευες, ΑΦΟΥ το υποστηριζουν. Γιατι να το κρυψουμε αλλοστε.
Αν θες να το πιστευεις Πανο μου το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια .....
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Δεν ειμαι αντιθετος στο ποσο καλο ηταν το λειτουργικο των Garmin & Tomtom. Δεν ειναι λογικο επ άπειρον να θελεις να αγοραζει ο κοσμος το ιδιο προιον σου με αλλο κουτι.
Επαναπαυθηκαν στις δαφνες τους και ο ανταγωνισμος προχωρισε σε αυτο που αρεσει στους περισσοτερους. Σιγουρα θα υπαρχει παντα ενα μικρο αγοραστικο κοινο με ιδιαιτερες απαιτησεις που ψαχνει ειδικες συσκευες.
Προσωπικα, οπως και οι περισσοτεροι εδω και 3 χρονια, πλοηγουμαι χωρις κανενα προβλημα με τα 2 μου smartphone (χωρις καρτα sim) και τα θεωρω εργαλεια πλοηγησης.
Δεν εχω τις δικες σας γνωσεις ή εμπειρια, αλλα δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα με την παραπανω λυση.
Επαναπαυθηκαν στις δαφνες τους και ο ανταγωνισμος προχωρισε σε αυτο που αρεσει στους περισσοτερους. Σιγουρα θα υπαρχει παντα ενα μικρο αγοραστικο κοινο με ιδιαιτερες απαιτησεις που ψαχνει ειδικες συσκευες.
Προσωπικα, οπως και οι περισσοτεροι εδω και 3 χρονια, πλοηγουμαι χωρις κανενα προβλημα με τα 2 μου smartphone (χωρις καρτα sim) και τα θεωρω εργαλεια πλοηγησης.
Δεν εχω τις δικες σας γνωσεις ή εμπειρια, αλλα δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα με την παραπανω λυση.
lneam- Active Member
- Ηλικία : 55
Τόπος : Πειραιας
Ημερομηνία εγγραφής : 02/06/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 402
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Οπως το λες, η Garmin ομως οχι μονο εμεινε στασιμη μετα την εκρηξη του 2011 & 2012 με τις σειρες 3xxx που πουλησαν σαν τρελες αλλα εκανε & ενα βημα πισω δινοντας τα ηνια του τμηματος Automotive στην Navigon κατι που την οδηγησε σε ενα καταστροφικο 2013.
Εχω το HD2 με λειτουργικο Android KitKat 4.4.4 & εχω εγκατεστημενο σχεδον οτι κυκλοφορει απο πλοηγους ακομα & το StreetPilot της Garmin που ειναι το 3490, δεν φτανει σε καμμια περιπτωση την λειτουργικοτητα & την χρηστικοτητα του Nuvi 3490. Ειναι καλο για να εξυπηρετηθεις αλλα Nuvi δεν ειναι. Πιστεψε με εχω δοκιμασει πολλα Smartphone στο αυτοκινητο, μου τα δινουν για να τα στησω οπως λεμε, κανεις την δουλεια σου αλλα στο επιπεδο που εχουμε μαθει να στηνουμε τα Nuvi στα μετρα μας ουτε κατα διανοια.
Εχω το HD2 με λειτουργικο Android KitKat 4.4.4 & εχω εγκατεστημενο σχεδον οτι κυκλοφορει απο πλοηγους ακομα & το StreetPilot της Garmin που ειναι το 3490, δεν φτανει σε καμμια περιπτωση την λειτουργικοτητα & την χρηστικοτητα του Nuvi 3490. Ειναι καλο για να εξυπηρετηθεις αλλα Nuvi δεν ειναι. Πιστεψε με εχω δοκιμασει πολλα Smartphone στο αυτοκινητο, μου τα δινουν για να τα στησω οπως λεμε, κανεις την δουλεια σου αλλα στο επιπεδο που εχουμε μαθει να στηνουμε τα Nuvi στα μετρα μας ουτε κατα διανοια.
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Τοσο ακριβοπληρωμένες συσκευες και να μην ζω με την ελπιδα! μαλλον σαν πρωτοχρονιάτικο δωρο το περιμενω, από τον και μην μου πειτε ότι δεν υπαρχει !Santosan έγραψε:panosmpo έγραψε:Mανο να περιμενουμε αναβαθμιση των "φωνητικών εντολων" και για τις δικες μας συσκευες, ΑΦΟΥ το υποστηριζουν. Γιατι να το κρυψουμε αλλοστε.
Αν θες να το πιστευεις Πανο μου το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια .....
panosmpo- Advanced Member
- Ηλικία : 60
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Ημερομηνία εγγραφής : 12/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 756
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Ο υπαρχει, αυτο ειναι το μονο σιγουρο .... Η Garmin ομως δεν εξελισει τις παλιες συσκευες της, τις συντηρει μεχρι να βγει η καινουργια σειρα & να αρχισει να πουλαει, μετα δεν δινει ουτε firm update εκτος αν παρουσιαστει κατι ιδιαιτερα σοβαρο. Ποσο καιρο εχει να δωσει αναβαθμιση στις σειρες του 2012 ;
Αφου ζητας κατι απο τον ζητα του κατι που μπορει να γινει, οπως ενα καλο Nuvi για την σειρα Prestige για το 2015 που να ειναι Android, να μην μοιαζει με Navigon & χρηματα για να μπορεσεις να το αγορασεις.
Εγω αυτο εκανα & περιμενω ....
Αφου ζητας κατι απο τον ζητα του κατι που μπορει να γινει, οπως ενα καλο Nuvi για την σειρα Prestige για το 2015 που να ειναι Android, να μην μοιαζει με Navigon & χρηματα για να μπορεσεις να το αγορασεις.
Εγω αυτο εκανα & περιμενω ....
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
ας μείνουμε στον αη βασίλη για αρχή και βλέπουμε !!!
ZAFIR- Expert Member
- Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
να περιμενουμε συσκευη με ενσωματωμενη sim ??
επισης ειδες καποια συγκλιση στις δρομολογησεις του ευρωπαικου με τον autodrive??
επισης ειδες καποια συγκλιση στις δρομολογησεις του ευρωπαικου με τον autodrive??
alexis75gr- Member
- Τόπος : athina
Ημερομηνία εγγραφής : 21/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
Η ενσωματωμενη καρτα sim εχει ξεπεραστει πια. Smartphone Link για συνδεση του τηλ. για την ληψη ή πραγματοποιηση κλησεων οπως επισης & την ληψη δεδομενων καιρου ή κινησης & το Digital Traffic οταν με το καλο λειτουργησουν πληρως στην Ελλαδα.
Η σειρα 25xx δεν ειχε ποτε θεματα δρομολογησης οπως η σειρα 3xxx με τον Ευρωπαικο, οι δρομολογησεις ειναι καλες αν & μερικες φορες βλεπεις τις παραξενιες που φαινεται να βγαζει ο CNEU NTU.
Η σειρα 25xx δεν ειχε ποτε θεματα δρομολογησης οπως η σειρα 3xxx με τον Ευρωπαικο, οι δρομολογησεις ειναι καλες αν & μερικες φορες βλεπεις τις παραξενιες που φαινεται να βγαζει ο CNEU NTU.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Santosan στις Κυρ 4 Ιαν 2015 - 23:28, 1 φορά
Santosan- Administrator
- Ηλικία : 54
Τόπος : Athens - West Side
Ημερομηνία εγγραφής : 06/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 10879
Απ: Garmin nüvi® 2599LMT-D Review - H Ευρωπαικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2014 Advanced Series
συγκρινοντας δρομοληγησεις του 3490 με τον ευρωπαικο και το here drive στο lumia, τελικα φαινεται οτι το προβλημα βρισκεται στον χαρτη και οχι στις συσκευες γιατι και στις 2 περιπτωσεις βγαζουν τα ιδια λαθη στις δρομολογησεις.
alexis75gr- Member
- Τόπος : athina
Ημερομηνία εγγραφής : 21/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 120
Παρόμοια θέματα
» Garmin nüvi® 3597LMT Review - Η Ελληνικη Συσκευη Στα Χερια Του My Garmin Sat Nav - 2013 Prestige Series
» Garmin® Announces New Automotive Navigation Devices - 2014 Essential Series: First nüvi Models with 6-Inch Displays
» Garmin nuvi 2495LMT Review
» Garmin nuvi 2595LMT Review
» Garmin nuvi 30 Review 3.5" + Specs
» Garmin® Announces New Automotive Navigation Devices - 2014 Essential Series: First nüvi Models with 6-Inch Displays
» Garmin nuvi 2495LMT Review
» Garmin nuvi 2595LMT Review
» Garmin nuvi 30 Review 3.5" + Specs
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης