Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
+3
ZAFIR
HAHA
x-trail
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
Τις τελευταιες μερες ελειψα στην Αυστρια (οικογενειακες διακοπες) και στην Γερμανια (μονος για δουλεια).
Το ταξιδι ηταν με πτηση στο Μοναχο, ενοικιαση αυτοκινητου, μεταβαση στο Innsbruck και μεσα στην εβδομαδα ξανα στο Μοναχο εγω για δουλειες και γυναικα και παιδι στο Innsbruck.
AYTOKINHTO
Αυτοκινητο νοικιασα απο το αεροδρομιο του Μοναχου online, ενα μηνα πριν το ταξιδι.
Αν το νοικιαζα πριν μπει ο χειμωνας τα χειμερινα ελαστικα ηταν εξτρα χρεωση, με το που μπηκε ο χειμωνας, ολες οι εταιριες το ειχαν στον στανταρ εξοπλισμο.
Δεν νοικιασα απο φτηνη εταιρια (οπως η carO) που δεν εχει γραφεια στο αεροδρομιο αλλα σου το φερνει "καποιος" το αυτοκινητο σε "καποιο" σημειο, "καποιου" 6οροφου παρκινγκ, γιατι κατα την παραλαβη, ΟΚ μπορεις να χασεις χρονο ψαχνοντας, αλλα στην παραδοση και με την πτηση να σε περιμενει, αυτο ειναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ.
Ετσι, δυστυχως πληρωσα το premium της παραλαβης αυτοκινητου απο γραφειο στο αεροδρομιο.
Ολες οι πασιγνωστες εταιριες του αεροδρομιου ειχαν παραπλησια τιμη για Compact (τυπου Golf, Astra, Focus, Megane) γυρω στα 400 ευρω, με μεικτη ασφαλεια φυσικα και απαλλαγη γυρω στα πρωτα 1000 ευρω.
Μονο η [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] το ειχε 100 ευρω φθηνοτερα, υποπτο, δεν την ειχα ξανακουσει αλλα αφου ειχε γραφειο στο αεροδρομιο εκανα την κινηση. (εδω προσοχη γιατι το μητρικο αμερικανικο site της Εnterprise.com μου εδωσε ακριβοτερες τιμες για το Μοναχο απο το γερμανικο site της ιδιας εταιριας, το Εnterprise.de
)
Ενοικιασεις απο τουριστικα-sites-μεσαζοντες, οπου σου βγαζουν αυτοκινητα με τιμες πολυ χαμηλες δεν τα συνιστω, την εχουν παθει φιλοι μου με τα ψιλα γραμματα και εξτρα χρεωσεις μετα επι τοπου στην παραλαβη, και η δικιολογια της καθε εταιριας ενοικιασεων ειναι οτι ΔΕΝ φταιμε εμεις που το ταδε site δεν ειχε τις σωστες χρεωσεις.
Αφηστε που τα περισσοτερα τετοια sites ΔΕΝ σου βγαζουν απο ποια εταιρια ειναι το αυτοκινητο (οπως πχ γινεται με τα αεροπορικα εισιτηρια) αλλα αφου κανεις την κρατηση με 50 ή 100 ευρω, ΜΕΤΑ σου λενε απο ποια εταιρια ειναι!!!
Η παραδοση του αυτοκινητου στο αεροδρομιο Μοναχου ειναι ...περιεργη, αφου ολα τα νοικιασμενα αυτοκινητα, ολων των εταιριων, παραδιδονται ολα μαζι, σε ειδικο χωρο του P6 παρκινγκ και εκει τα παραλαμβανουν εκπροσωποι ολων των εταιριων που τα ελεγχουν και τηλεματικως στελνουν τα αποτελεσματα και τις παρατηρησεις τους σε ενα γραφειακι του παρκινγκ απ' οπου παιρνεις και την αποδειξη παραδοσης.
Αμα θελεις ομως !!!! γιατι αν βιαζεσαι ΠΟΛΥ (και δεν σε ενδιαφερει τι θα γραψουν κι αν θα πληρωσεις τιποτα εξτρα) μπορεις να παρκαρεις το αυτοκινητο στις ουρες των νοικιασμενων προς παραδοση, να αφησεις μεσα τα κλειδια και να πας στην πτηση σου !!!!
Την ΠΟΛΥ βιασυνη παραπανω, παραλιγο να την βιωσω κι εγω οταν διαδρομη 200 χιλ σε αυτοκινητοδρομο παραλιγο να την κανω 3 ωρες, λογω κακοκαιριας στην Αυστρια οποτε και ορια 80 εως 100 (!!!) και μποτιλιαρισμοτος στην Γερμανια σαν επιστροφη δεκαπενταυγουστου στην Αθηνα ή στη θεσσαλονικη (!!!)
Κι ημουν παλι τυχερος γιατι οταν μπηκα στο παρκιγκ παραλαβης ημασταν 5-6 αυτοκινητα με καμια 10αρια υπαλληλους και στα επομενα λεπτα πρεπει να ηρθαν καπου 50 ακομα αυτοκινητα για ελεγχο και παραδοση.
Προσοχη λοιπον στα χρονοδιαγραμματα στο αεροδρομιο του Μοναχου, ειδικα κατα την επιστροφη νοικιασμενου, μπορει να κανετε απο 5 λεπτα εως και καμια ωρα ωσπου να ερθει η σειρα σας για ελεγχο...
Προσοχη επισης και στο τελευταιο γεμισμα πριν την παραδοση, να βρεθει βενζιναδικο κοντα στο αεροδρομιο και στο γεμισμα να υπαρχει υπομονη αφου μετα το πρωτο σκασιμο μπορεσα και του εβαλα αλλα 8 λιτρα (!!!) μια και οι εταιριες που σου το παραδιδουν γεματο, χρεωνουν μεχρι και 3 ευρω (!!!) το λιτρο αν δουν πεσμενο τον δεικτη, αφηστε που μερικα με trip computer γραφουν και τα χιλιομετρα μεχρι το επομενο γεμισμα και καταληγεις να πληρωνεις κανενα εξτρα 40αρι για πλακα!
Στην επιλογη μοντελου ημουν "απολυτα ....φαρδος" αφου λογω καθυστερησης 30 λεπτων στο καθαρισμα (ειπαν...), το Golfακι που ειχα κλεισει μετατραπηκε σε Focus, κι εγω καπου εκει εξεφρασα "εντονα" την απογοητευση μου, για να ανταμειφθω με "οπως μου ειπαν" ενα ....mini SUV
Κι επεσαν στην περιπτωση, με ενα 6ταχυτο Nissan Qashqai 4x4 1.6 dCi με 130 αλογακια !!!!
(υποψην οτι το diesel στις κουρσες ηταν + 80 περιπου ευρω χρεωση)
Κι ηταν και φουλ εξτρα, με γυαλινη ολοκληρη την οροφη, αυτοματα φωτα και υαλοκαθαριστηρες, μαυρα δερματινα καθισματα (οπου φυσικα απαγορευσα αυστηρα την χρηση ποτων και φαγητων), διζωνικο κλιματισμο, trip computer και cruise control (ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ σε δρομους με "ακριβη" ορια ταχυτητας) και φυσικα Start/Stop το οποιο ΔΕΝ μου το ειπανε και στην πρωτη φορα που το εκανε τρελαθηκα γιατι λεω κατι επαθε
αφου απο το σοκ του σβησιματος σε σηματοδοτη δεν πραλαβω να δω την ενδειξη Start/Stop στην οθονη των οργανων!!!
To κερασακι ομως στην τουρτα ηταν το συστημα Νιssan Connect infotainment που εκτος απο bluetooth και ηχοσυστημα ειχε Νavigation με καρτουλα sd, [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] (εκτος[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]...φυσικα) και το απιστευτο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], ενα συστημα που εχει 4 συνδιασμενες ευρυγωνιες καμερες (μπρος, πισω και στο κατω μερος καθε καθρεφτη) και σου δειχνει το οχημα και απο ψηλα (bird's eye) εκτος απο το μπροστα και πισω.
Απιστευτα βολικο οταν παρκαρεις σε θεσεις καποιου κλειστου παρκιγκ (ακομα και με διαχωριστικους τοιχους) ή προσπαθεις να παρκαρεις μεσα σε ειδικες διαγραμμισεις στην ασφαλτο (γιατι στην Αυστρια εξωτερικο παρκαρισμα χωρις διαγραμμιση δεν υπαρχει).
Το κακο βεβαια με τις καμερες ειναι οτι αν λερωθει το αυτοκινητο, λερωνονται κι αυτες και απλα δεν βλεπεις τιποτα, αλλα ξεροντας τις θεσεις τους καθαριζουν ταχιστα με ενα μαντηλακι!
Εκεινο που μας ελειψε τρομερα, ειδικα σε τετοιο ταξιδι, ηταν η ΠΑΝΤΕΛΗΣ ελειψη θεσεων για μικροπραγματα σε οδηγο συνοδηγο. Τιποτα, το ταμπλω απο το παρμπριζ και μετα κατηφορικο, ενα (μεγαλο) ντουλαπακι συνοδηγου και δυο ποτηροθηκες σε πολυ αβολη θεση διπλα στο χειροφρενο οπου χτυπουσαν οι αγκωνες....
Κατι ακομα που μου την εσπασε ηταν το ειδικο αντιπαγωτικο υγρο για τις πιτσιλιθρες που οταν στεγνωνε αφηνε μια μπλε θολουρα στο παρμπριζ κι εγω τραβουσα απο μεσα με καμερα. Το αλλαξα με νερο και αρκετο οινοπνευμα και γλιτωσα.
Τip: μαζι με αυτοματο πλυσιμο, επιλεξτε οπωσδηποτε κερωμα, ωστε και η βροχη και τα αλατια να φευγουν σχεδον μονα τους και το αυτοκινητο να δειχνει παντα καθαρο, δεν το πιστευα!
GPS 3490 (και λιγουλακι Νissan Nav)
Mαζι μου πηρα φυσικα το 3490 με τον Ευρωπαικο 2014.40 σε φoυλ εκδοση.
Εσβησα ολους τους αλλους χαρτες απο μεσα και μετα απο reset ειπα να το παιξω Ευρωπαιος
Ελλαδα ακομα, εστειλα τα Σημεια μου και δυο βασικες πορειες απο το Mapsource, ολα σταλθηκαν ΟΚ.
Το πρωτο ξενερωμα το πηρα σε προσομοιωση αεροδρομιο Μοναχου-Innsbruck οπου καπου στα 60 χιλ απο το αεροδρομιο και σε σημεια χωρις οριο ταχυτητας στον χαρτη, χτυπουσε μονο του κατι 250αρια (!!!!) και τρελαινονταν το 3490, με το αυτοκινητακι να κανει μπρος-πισω, ζουμ in και οut, πρωτη φορα μου εκανε κατι τετοια.
Εννοειται οτι η προσομοιωση δεν τελειωνε ποτε, αφου με πεταγε ξανα στην αρχη.
Εσβησα λοιπον τις σταλμενες πορειες και με τον Προγραμματιστη Ταξιδιου στο 3490 εφτιαξα τις ιδιες και τωρα ολα πηγαν σωστα, τι να πω;;;;
Ο χαρτης ενημερωμενος στην τελευταια του εκδοση, δεν ειχα κανενα προβλημα να βρω αυτο που ηθελα, ετσι κι αλλιως στα βουνα δεν ειχε κι εναλλακτικες διαδρομες για να με παει απο αλλου.
Και μεσα στο Innsbruck οι δρομολογησεις ηταν σωστες εκ του αποτελεσματος και με κοινη λογικη αλλά και το αλλά ειναι τεραστιο γιατι εφτασα στο σημειο να το πεταξω απο το παραθυρο αλλα αυτο ηταν κλειστο κι ετσι επεσε στο πατωμα....
Σχεδον μια στις τρεις φορες, παρολου που το ανοιγα απο sleep και στο ιδιο σημειο που το εκλεινα μετα μονο απο 2-3 ωρες, μου εκανε κατι ακατανοητα αρχιζοντας απο το να μην βρισκει σημα δορυφορων με καθαρο ουρανο, 4οροφα κτιρια και δρομους πλατους 40 μετρων. Αφου τελικα εβρισκε δορυφορους μετα απο κανενα λεπτο οπου εγω ειχα κανει πανω απο μισο χιλιμετρο χωρις να ξερω που παω, επιανε δορυφορους κι εκανε υπολογισμο Πορειας, αλλα κι εκει αρχιζε αλλο κουφο να γυρναει ο χαρτης γυρω-γυρω, να χανεται η γραμμη πορειας και μια φορα εμεινε κολλημενο το αμαξακι στη θεση απ' οπου ειχα ξεπαρκαρει. Εγω στο μεταξυ ειχα κανει αλλο ενα χιλιομετρο μεσα στην πολη στα τυφλα, εννοειται οτι ΔΕΝ μπορουσα να σταματησω πουθενα, μονο να ξαναπαρκαρω μπορουσα, αν και οπου εβρισκα θεση που να επιτρεπονταν. Τοτε (σαν Ευρωπαιος ειπαμε), το εσβηνα, το αναβα κι ολα καλα και ταχυτατα και τελεια μεχρι το επομενο κολλημα, την ιδια ή την επομενη μερα αλλα εγω ειχα κανει ηδη 2 με 3 χιλιομετρα στην πολη "τυφλος". Θα μπορουσα βεβαια να κανω καποια στιγμη ενα Clear Nonvol (ειχα τα Αγαπημενα ετοιμα σε Temp.gpx) αλλα δεν το ηθελα, για να δω πως θα το αντιμετωπιζε ο "μεσος χρηστης" ενος Garmin χωρις βαθιες γνωσεις.
Ετσι υπεμεινα το μαρτυριο του "ειτε ειναι τελειο", "ειτε θα το σπασω".
Ολα αυτα, τοσα χρονια δεν τα εκανε στην Ελλαδα και βρηκε να τα κανει στο εξωτερικο το @###&^@&%.
Κατι επισης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ στην σειρα αυτη (γιατι ειχα κι ενα 1490ΤV του φιλου μου που με φιλοξενουσε) ηταν το επιπεδο του ζουμ οπως και το Auto ζουμ που ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΝΑ για πολυπλοκους ευρωπαικους δρομους αλλα δεν μας νοιαζει καθολου στους απλουστατους ελληνικους.
Να ειμαι να βγω απο αυτικινητοδρομο, η εξοδος να γινεται διπλη εξοδος και καθε μια με κυκλικο κομβο δυο λωριδων και 4 εξοδοι σε καθε κομβο, κι αυτο να μου τα δειχνει απο ......ψηλα και μακρυα σαν μια παχια γραμμη πλοηγησης
Εβγαζα το αυτοματο ζουμ, το εφτιαχνα οπως ηθελα, αλλαζα μενου να ψαξω κατι, αντε παλι απο μακρυα να με βλεπει και να πρεπει να το ξαναρυθμισω
Το εβαζα στο αυτοματο κι επειδη εξαρταται και απο την ταχυτητα που τρεχω, παλι απο μακρυα τα εδειχνε, γιατι ολοι αυτοι οι ελιγμοι στους παραδρομους ειναι με 80 εως 100 οπου το ζουμ παραμενει μακρυνο.
Το 1490TV μια χαρα τα εδειχνε, τοσο που μουτζωνα τον εαυτο μου που πηρα μαζι μου το 3490 και οχι το ΑΘΑΝΑΤΟ 205w.
καμερε ειχα φορτωσει τις ευρωπαικες με φωνες Αφροδιτης (γεια σου Μεγαλε Μανο) καθως και τις τελευταιες Cyclops.
Eτσι ανακαλυψα και μια καινουρια κατηγορια Cyclops μεσα σε ....φορτηγακι!!!!
Χωρις αυτο στις εξοδους δεν ξερεις τι κανεις, που πατας, που πας.
Ακομα και μεσα στην πολη, εκει να δειτε χρηση που ειχε.
Πχ δρομος διπλης κατευθυνσης με δυο λωριδες η καθε μια, διπλη εεε σορρυ, μονη συνεχομενη γραμμη με λεωφοριολωριδες εκατερωθεν και ποδηλατοδρομο και στην μια λωριδα μου γραμμες τραμ και πλησιαζω σε διασταυρωση.
Στην Ελλαδιτσα μας λες: δυο πανε δυο ερχονται, ισια παω, αρα μενω στη αριστερη λωριδα και συνεχιζω ισια.
Ελα μου ντε που μετα την διασταυρωση ο δρομος μου γινεται μια λωριδα (μόνο η δεξια) κι ο απεναντι δρομος γινεται 3 (!!!) και η αριστερη λωριδα που ειμαι παει για μετωπικη με την 3η απεναντι που στριβει δεξια μου, ενω η αριστερη που ειμαι εγω στριβει "υποχρεωτικα" αριστερα. Υποψην οτι σε ολες τις διασταυρωσεις οι ασπρες ανα ρευμα γραμμες συνεχιζονται, ολες διακεκομμενες για να σου ορισουν την υποχρεωτικη πορεια μεσα στην διασταυρωση, βαλτε και τα μεγαλα ασπρα βελη κατευθυνσης στην ασφαλτο και τα τριπλα φαναρια για αυτοκινητα, τραμ-λεωφορεια και ποδηλατα κι ετοιμος ο αχταρμας και το οδηγικο φορτιο....
Αν στην εξισωση προσθεσουμε του πεζους με πρασινο στις διαβασεις των καθετων δρομων και το ακαριαιο σταματημα των Αυστριακων οδηγων, αρχισα να καταλαβαινω την χρησιμοτητα του HUD, αφου ουτε το 3490 προλαβαινα να δω, ποσο μαλλον το καημενο το Nissan Nav, χωμενο στην κεντρικη κονσολα (αυτο το εβαζα μονο οταν ημουν ...χαλαρος).
Lane Assist λοιπον και ξερω ψωμι !!!!!
Σε ενα σημειο μαλιστα στους γερμανικους αυτοκινητοδρομους επειδη δεν μπορουσε να "δειξει" ολες τις λωριδες, το καημενουλι εβγαλε στα αριστερα ....τελιτσες !!!! (5 ηταν οι λωριδες τη στιγμη εκεινη).
Ευχαριστηθειτε μερικες....ακινδυνες διασταυρωσεις στο Innsbruck, οπου ουτε κορναρισμα ακουσα για μια βδομαδα!!!
Τip. Το αναψα οταν ημασταν σε αναμονη προς απογειωση (ευτυχως) και βρηκε δορυφορους στο παραθυρο, το εβαλα χωρις ηχο, με ελαχιστη φωτεινοτητα και νυχτερινα χρωματα ως ....καμουφλαζ για να μην με κραξουν κατα την απογειωση.
Ευτυχως που επιασα δορυφορους σταματημενος, γιατι μετα με ταχυτητες των 800 και 900 χιλιομετρων δεν υπηρχε περιπτωση να προλαβει να κλειδωσει δορυφορο. Ετσι ειχα την ατομικη μου ενημερωση για ταχυτητα, υψομετρο, κατευθυνση, αναλγυφο εδαφους, γειτονικες πολεις κι ευθυγραμμη αποσταση απο την θεσσαλονικη. Διασκεδαστικος τροπος να περασεις δυο ωριτσες!!!'
Οι χαρτες που ειχε επανω ηταν της Here Q3 2012 (ή κατα Νissan v3 ή κατα Garmin NT 2013.40) αλλα δεν διαπιστωσα καποια ελειψη.
Ενα καλο που ειχε (και δεν εχει το 3490) ειναι να μπορεις να εμφανισεις τα εικονιδια απο οποια κατηγορια ΡΟΙ ηθελες στην οθονη χαρτη (μονο σταματημενος ή στον αυτοκινητοδρομο βεβαια μπορεις να κοιταξεις κατι τετοιο).
Αλλο καλο ηταν οτι στις (αγγλικες) οδηγιες κατεβαζε φυσικα την μουσικη, ενω δεν χρειαζοταν να βλεπεις χαρτη αφου το συστημα δουλευε στο background και μπορουσε πχ να εχεις στην οθονη την μουσικη σου απο στικακι usb.
To ενα του κακο ειναι πως ΔΕΝ ειχε Lane Assist και το αλλο ηταν η θεση του στην κονσολα που αν και δεν ηταν χαμηλα, επρεπε να παρεις εντελως τα ματια σου απο τον δρομο για να δεις τον χαρτη.
Μετα τα πρωτα κουφα του 3490 το ειχα παντα σε ετοιμοτητα...
Αν δεν ειχα Gps μαζι μου μπορουσα να νοικιασω ενα Garmin απο την εταιρια για 100 ευρω για δεκα μερες, βλακεια σκετη η τιμη τους αφου μπορουσα με λιγοτερα να αγορασω ενα καινουριο και να μου μεινει κιολας.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
Οτι ακριβως ξερετε ή φανταζεστε!!!
Πολυ καλο οδοστρωμα με φοβερη σημανση και στην Αυστρια σχεδον παντου "σωστα" ηχοπετασματα!
Θελει φυσικα προγραμματισμο για τις εξοδους, οι λωριδες γινονται πολλες, ταρζανιες με κινηση και ξενο αυτοκινητο σε ...βαρβαρη χωρα ΔΕΝ χωρανε και τα λαθη κοστιζουν σε χιλιομετρα.
Ορια ταχυτητας και διοδια δεν εχει στη Γερμανια, εκτος απο σημεια που εχουν ταμπελες με ορια ταχυτητας με 80, 100, 110, 120 και 130 αλλα δεν ειδα και κανεναν να τα τηρει (εκτος απο περιοχες με καμερες).
Αντιθετα στην Αυστρια τα ορια τα τηρουν σχεδον με ευλαβεια.
Το γενικο οριο ειναι 130 που μειωνεται την νυχτα στα 110 (απο τις 22:00 εως τις 05:00).
Απο κει και περα χρησιμοποιουν κατα κορον τις φωτεινες ταμπελες μεταβλητων οριων αναλογα με τον καιρο (πρωτιστως) και με τις κυκλοφοριακες συνθηκες.
Οταν φευγαμε για Ελλαδα προς Μοναχο κατω απο δυνατη βροχη τα ορια αυτα ηταν συνεχεια στα 100 και καποιες φορες στα 80, πραγμα που αν βιαζεσαι (στυλ Ελληνικο....) σε πιανει απελπισια να τους βλεπεις ολους να πηγαινουν καρφωμενοι στα 100 ο ενας πισω απο τον αλλον στη δεξια λωριδα.
Oι καμερες ταχυτητας φυσικα προσαρμοζονται καθε φορα στα "μεταβλητα" ορια ταχυτητας.
Μοναδικη παραφωνια που προσεξα ειναι τις απογευματινες ωρες, ολα μα ολα τα επαγγελματικα μεσαια και μικρα βαν να τα πλακωνουν (+130), αγνοωντας τα ορια εκτος απο τα καθορισμενα σημεια με καμερες οπου πηγαινανε σαν Παναγιες.
Πολυ βιαζονταν να γυρισουν σπιτια τους απο την δουλεια!
Εκει λοιπον ειναι εντελως απαραιτητο το cruise control οπου βαζεις τα 105 (περιπου 96-97 πραγματικα) και κινεισαι ησυχα οπως οι υπολοποι. Το χρησιμοποιησα κατα κορον και αλλαζα την ταχυτητα προς πανω ή κατω με τα κουμπακια.
Πλακα ειχε σαν να παιζω Playstation και με την ροπη του diesel, εστω και για 2-3 χιλ διαφορα ηταν σαν να πατουσες τερμα γκαζι. (ο πατερας μου εχει τεοιο σε Μazda 6 αλλα λογω βενζινης ειναι ...ψοφιο πανω απο τα 120)
Μπορει ετσι να ξεκουραζεις ποδι και να εχεις μικροτερη καταναλωση αλλα η προσοχη πρεπει να ειναι τεταμενη συνεχεια προς το μπροστινο σου αυτοκινητο μηπως και κοψει ταχυτητα.
Αυτος αλλωστε ειναι κι ο λογος που αρχιζουν οι εταιριες να βαζουν στον εξοπλισμο τους το αυτοματο φρεναρισμα προσεγγισης μπροστινου εμποδιου.
Οι Εξοδοι στην Αυστρια ειναι πολυπλοκοτερες επειδη οδηγουν κατευθειαν σε μικρους επαρχιακους δρομους αφου πρωτα βεβαια περασεις απο μια δυο ανισοπεδες ή κυκλικους κομβους (συνηθως δυο λωριδων οποτε ενας καλος χαμος αν μπαινοντας πας (σαν Ελληνας) στην αριστερη λωριδα και πρεπει να βγεις δεξια στην πρωτη εξοδο).
Βασικα στο Tυρολο παιδευτηκα αρκετα στο μπες βγες γιατι ολες μας οι εκδρομες ειχαν κατα σειρα πολη, εξοδο πολης, ανισοπεδες, κυκλικους κομβους, λιγο αυτοκινητοδρομο και ξανα εξοδο σε επαρχιακο και μετα βουνο.
Αν απο την αρχη ΔΕΝ διαλεξεις την σωστη λωριδα κυκλοφοριας, δυσκολα τα πραγματα, αφου σφηνες δεν χωρανε σε αυτοκινητα με ιδια ταχυτητα που πηγαινουν το ενα διπλα στο αλλο.
Το καλο ειναι να εχεις οπως εγω, πινακιδες απο αλλο κρατος, οποτε σου παραχωρουν καποια περιθωρια λαθους βριζοντας βεβαια.
Αυριο τα υπολοιπα για τους επαρχιακους δρομους, την πολη του Innsbruck, το ...παρκαρισμα, την καθημερινοτητα (δεν μεναμε σε ξενοδοχειο), τα χιονοδρομικα, και κατι που σιγουρα δεν περιμενα να δω σε μια "χειμερινη" πολη στις Αλπεις....
Το ταξιδι ηταν με πτηση στο Μοναχο, ενοικιαση αυτοκινητου, μεταβαση στο Innsbruck και μεσα στην εβδομαδα ξανα στο Μοναχο εγω για δουλειες και γυναικα και παιδι στο Innsbruck.
AYTOKINHTO
Αυτοκινητο νοικιασα απο το αεροδρομιο του Μοναχου online, ενα μηνα πριν το ταξιδι.
Αν το νοικιαζα πριν μπει ο χειμωνας τα χειμερινα ελαστικα ηταν εξτρα χρεωση, με το που μπηκε ο χειμωνας, ολες οι εταιριες το ειχαν στον στανταρ εξοπλισμο.
Δεν νοικιασα απο φτηνη εταιρια (οπως η carO) που δεν εχει γραφεια στο αεροδρομιο αλλα σου το φερνει "καποιος" το αυτοκινητο σε "καποιο" σημειο, "καποιου" 6οροφου παρκινγκ, γιατι κατα την παραλαβη, ΟΚ μπορεις να χασεις χρονο ψαχνοντας, αλλα στην παραδοση και με την πτηση να σε περιμενει, αυτο ειναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ.
Ετσι, δυστυχως πληρωσα το premium της παραλαβης αυτοκινητου απο γραφειο στο αεροδρομιο.
Ολες οι πασιγνωστες εταιριες του αεροδρομιου ειχαν παραπλησια τιμη για Compact (τυπου Golf, Astra, Focus, Megane) γυρω στα 400 ευρω, με μεικτη ασφαλεια φυσικα και απαλλαγη γυρω στα πρωτα 1000 ευρω.
Μονο η [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] το ειχε 100 ευρω φθηνοτερα, υποπτο, δεν την ειχα ξανακουσει αλλα αφου ειχε γραφειο στο αεροδρομιο εκανα την κινηση. (εδω προσοχη γιατι το μητρικο αμερικανικο site της Εnterprise.com μου εδωσε ακριβοτερες τιμες για το Μοναχο απο το γερμανικο site της ιδιας εταιριας, το Εnterprise.de

Ενοικιασεις απο τουριστικα-sites-μεσαζοντες, οπου σου βγαζουν αυτοκινητα με τιμες πολυ χαμηλες δεν τα συνιστω, την εχουν παθει φιλοι μου με τα ψιλα γραμματα και εξτρα χρεωσεις μετα επι τοπου στην παραλαβη, και η δικιολογια της καθε εταιριας ενοικιασεων ειναι οτι ΔΕΝ φταιμε εμεις που το ταδε site δεν ειχε τις σωστες χρεωσεις.
Αφηστε που τα περισσοτερα τετοια sites ΔΕΝ σου βγαζουν απο ποια εταιρια ειναι το αυτοκινητο (οπως πχ γινεται με τα αεροπορικα εισιτηρια) αλλα αφου κανεις την κρατηση με 50 ή 100 ευρω, ΜΕΤΑ σου λενε απο ποια εταιρια ειναι!!!
Η παραδοση του αυτοκινητου στο αεροδρομιο Μοναχου ειναι ...περιεργη, αφου ολα τα νοικιασμενα αυτοκινητα, ολων των εταιριων, παραδιδονται ολα μαζι, σε ειδικο χωρο του P6 παρκινγκ και εκει τα παραλαμβανουν εκπροσωποι ολων των εταιριων που τα ελεγχουν και τηλεματικως στελνουν τα αποτελεσματα και τις παρατηρησεις τους σε ενα γραφειακι του παρκινγκ απ' οπου παιρνεις και την αποδειξη παραδοσης.
Αμα θελεις ομως !!!! γιατι αν βιαζεσαι ΠΟΛΥ (και δεν σε ενδιαφερει τι θα γραψουν κι αν θα πληρωσεις τιποτα εξτρα) μπορεις να παρκαρεις το αυτοκινητο στις ουρες των νοικιασμενων προς παραδοση, να αφησεις μεσα τα κλειδια και να πας στην πτηση σου !!!!
Την ΠΟΛΥ βιασυνη παραπανω, παραλιγο να την βιωσω κι εγω οταν διαδρομη 200 χιλ σε αυτοκινητοδρομο παραλιγο να την κανω 3 ωρες, λογω κακοκαιριας στην Αυστρια οποτε και ορια 80 εως 100 (!!!) και μποτιλιαρισμοτος στην Γερμανια σαν επιστροφη δεκαπενταυγουστου στην Αθηνα ή στη θεσσαλονικη (!!!)
Κι ημουν παλι τυχερος γιατι οταν μπηκα στο παρκιγκ παραλαβης ημασταν 5-6 αυτοκινητα με καμια 10αρια υπαλληλους και στα επομενα λεπτα πρεπει να ηρθαν καπου 50 ακομα αυτοκινητα για ελεγχο και παραδοση.
Προσοχη λοιπον στα χρονοδιαγραμματα στο αεροδρομιο του Μοναχου, ειδικα κατα την επιστροφη νοικιασμενου, μπορει να κανετε απο 5 λεπτα εως και καμια ωρα ωσπου να ερθει η σειρα σας για ελεγχο...
Προσοχη επισης και στο τελευταιο γεμισμα πριν την παραδοση, να βρεθει βενζιναδικο κοντα στο αεροδρομιο και στο γεμισμα να υπαρχει υπομονη αφου μετα το πρωτο σκασιμο μπορεσα και του εβαλα αλλα 8 λιτρα (!!!) μια και οι εταιριες που σου το παραδιδουν γεματο, χρεωνουν μεχρι και 3 ευρω (!!!) το λιτρο αν δουν πεσμενο τον δεικτη, αφηστε που μερικα με trip computer γραφουν και τα χιλιομετρα μεχρι το επομενο γεμισμα και καταληγεις να πληρωνεις κανενα εξτρα 40αρι για πλακα!
Στην επιλογη μοντελου ημουν "απολυτα ....φαρδος" αφου λογω καθυστερησης 30 λεπτων στο καθαρισμα (ειπαν...), το Golfακι που ειχα κλεισει μετατραπηκε σε Focus, κι εγω καπου εκει εξεφρασα "εντονα" την απογοητευση μου, για να ανταμειφθω με "οπως μου ειπαν" ενα ....mini SUV

Κι επεσαν στην περιπτωση, με ενα 6ταχυτο Nissan Qashqai 4x4 1.6 dCi με 130 αλογακια !!!!
(υποψην οτι το diesel στις κουρσες ηταν + 80 περιπου ευρω χρεωση)
Κι ηταν και φουλ εξτρα, με γυαλινη ολοκληρη την οροφη, αυτοματα φωτα και υαλοκαθαριστηρες, μαυρα δερματινα καθισματα (οπου φυσικα απαγορευσα αυστηρα την χρηση ποτων και φαγητων), διζωνικο κλιματισμο, trip computer και cruise control (ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ σε δρομους με "ακριβη" ορια ταχυτητας) και φυσικα Start/Stop το οποιο ΔΕΝ μου το ειπανε και στην πρωτη φορα που το εκανε τρελαθηκα γιατι λεω κατι επαθε

To κερασακι ομως στην τουρτα ηταν το συστημα Νιssan Connect infotainment που εκτος απο bluetooth και ηχοσυστημα ειχε Νavigation με καρτουλα sd, [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] (εκτος[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]...φυσικα) και το απιστευτο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], ενα συστημα που εχει 4 συνδιασμενες ευρυγωνιες καμερες (μπρος, πισω και στο κατω μερος καθε καθρεφτη) και σου δειχνει το οχημα και απο ψηλα (bird's eye) εκτος απο το μπροστα και πισω.
Απιστευτα βολικο οταν παρκαρεις σε θεσεις καποιου κλειστου παρκιγκ (ακομα και με διαχωριστικους τοιχους) ή προσπαθεις να παρκαρεις μεσα σε ειδικες διαγραμμισεις στην ασφαλτο (γιατι στην Αυστρια εξωτερικο παρκαρισμα χωρις διαγραμμιση δεν υπαρχει).
Το κακο βεβαια με τις καμερες ειναι οτι αν λερωθει το αυτοκινητο, λερωνονται κι αυτες και απλα δεν βλεπεις τιποτα, αλλα ξεροντας τις θεσεις τους καθαριζουν ταχιστα με ενα μαντηλακι!
- Σπόιλερ:
Εκεινο που μας ελειψε τρομερα, ειδικα σε τετοιο ταξιδι, ηταν η ΠΑΝΤΕΛΗΣ ελειψη θεσεων για μικροπραγματα σε οδηγο συνοδηγο. Τιποτα, το ταμπλω απο το παρμπριζ και μετα κατηφορικο, ενα (μεγαλο) ντουλαπακι συνοδηγου και δυο ποτηροθηκες σε πολυ αβολη θεση διπλα στο χειροφρενο οπου χτυπουσαν οι αγκωνες....
Κατι ακομα που μου την εσπασε ηταν το ειδικο αντιπαγωτικο υγρο για τις πιτσιλιθρες που οταν στεγνωνε αφηνε μια μπλε θολουρα στο παρμπριζ κι εγω τραβουσα απο μεσα με καμερα. Το αλλαξα με νερο και αρκετο οινοπνευμα και γλιτωσα.
Τip: μαζι με αυτοματο πλυσιμο, επιλεξτε οπωσδηποτε κερωμα, ωστε και η βροχη και τα αλατια να φευγουν σχεδον μονα τους και το αυτοκινητο να δειχνει παντα καθαρο, δεν το πιστευα!
GPS 3490 (και λιγουλακι Νissan Nav)
Mαζι μου πηρα φυσικα το 3490 με τον Ευρωπαικο 2014.40 σε φoυλ εκδοση.
Εσβησα ολους τους αλλους χαρτες απο μεσα και μετα απο reset ειπα να το παιξω Ευρωπαιος

Ελλαδα ακομα, εστειλα τα Σημεια μου και δυο βασικες πορειες απο το Mapsource, ολα σταλθηκαν ΟΚ.
Το πρωτο ξενερωμα το πηρα σε προσομοιωση αεροδρομιο Μοναχου-Innsbruck οπου καπου στα 60 χιλ απο το αεροδρομιο και σε σημεια χωρις οριο ταχυτητας στον χαρτη, χτυπουσε μονο του κατι 250αρια (!!!!) και τρελαινονταν το 3490, με το αυτοκινητακι να κανει μπρος-πισω, ζουμ in και οut, πρωτη φορα μου εκανε κατι τετοια.
Εννοειται οτι η προσομοιωση δεν τελειωνε ποτε, αφου με πεταγε ξανα στην αρχη.
Εσβησα λοιπον τις σταλμενες πορειες και με τον Προγραμματιστη Ταξιδιου στο 3490 εφτιαξα τις ιδιες και τωρα ολα πηγαν σωστα, τι να πω;;;;
Ο χαρτης ενημερωμενος στην τελευταια του εκδοση, δεν ειχα κανενα προβλημα να βρω αυτο που ηθελα, ετσι κι αλλιως στα βουνα δεν ειχε κι εναλλακτικες διαδρομες για να με παει απο αλλου.
Και μεσα στο Innsbruck οι δρομολογησεις ηταν σωστες εκ του αποτελεσματος και με κοινη λογικη αλλά και το αλλά ειναι τεραστιο γιατι εφτασα στο σημειο να το πεταξω απο το παραθυρο αλλα αυτο ηταν κλειστο κι ετσι επεσε στο πατωμα....
Σχεδον μια στις τρεις φορες, παρολου που το ανοιγα απο sleep και στο ιδιο σημειο που το εκλεινα μετα μονο απο 2-3 ωρες, μου εκανε κατι ακατανοητα αρχιζοντας απο το να μην βρισκει σημα δορυφορων με καθαρο ουρανο, 4οροφα κτιρια και δρομους πλατους 40 μετρων. Αφου τελικα εβρισκε δορυφορους μετα απο κανενα λεπτο οπου εγω ειχα κανει πανω απο μισο χιλιμετρο χωρις να ξερω που παω, επιανε δορυφορους κι εκανε υπολογισμο Πορειας, αλλα κι εκει αρχιζε αλλο κουφο να γυρναει ο χαρτης γυρω-γυρω, να χανεται η γραμμη πορειας και μια φορα εμεινε κολλημενο το αμαξακι στη θεση απ' οπου ειχα ξεπαρκαρει. Εγω στο μεταξυ ειχα κανει αλλο ενα χιλιομετρο μεσα στην πολη στα τυφλα, εννοειται οτι ΔΕΝ μπορουσα να σταματησω πουθενα, μονο να ξαναπαρκαρω μπορουσα, αν και οπου εβρισκα θεση που να επιτρεπονταν. Τοτε (σαν Ευρωπαιος ειπαμε), το εσβηνα, το αναβα κι ολα καλα και ταχυτατα και τελεια μεχρι το επομενο κολλημα, την ιδια ή την επομενη μερα αλλα εγω ειχα κανει ηδη 2 με 3 χιλιομετρα στην πολη "τυφλος". Θα μπορουσα βεβαια να κανω καποια στιγμη ενα Clear Nonvol (ειχα τα Αγαπημενα ετοιμα σε Temp.gpx) αλλα δεν το ηθελα, για να δω πως θα το αντιμετωπιζε ο "μεσος χρηστης" ενος Garmin χωρις βαθιες γνωσεις.
Ετσι υπεμεινα το μαρτυριο του "ειτε ειναι τελειο", "ειτε θα το σπασω".
Ολα αυτα, τοσα χρονια δεν τα εκανε στην Ελλαδα και βρηκε να τα κανει στο εξωτερικο το @###&^@&%.
Κατι επισης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ στην σειρα αυτη (γιατι ειχα κι ενα 1490ΤV του φιλου μου που με φιλοξενουσε) ηταν το επιπεδο του ζουμ οπως και το Auto ζουμ που ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΝΑ για πολυπλοκους ευρωπαικους δρομους αλλα δεν μας νοιαζει καθολου στους απλουστατους ελληνικους.
Να ειμαι να βγω απο αυτικινητοδρομο, η εξοδος να γινεται διπλη εξοδος και καθε μια με κυκλικο κομβο δυο λωριδων και 4 εξοδοι σε καθε κομβο, κι αυτο να μου τα δειχνει απο ......ψηλα και μακρυα σαν μια παχια γραμμη πλοηγησης


Εβγαζα το αυτοματο ζουμ, το εφτιαχνα οπως ηθελα, αλλαζα μενου να ψαξω κατι, αντε παλι απο μακρυα να με βλεπει και να πρεπει να το ξαναρυθμισω



Το 1490TV μια χαρα τα εδειχνε, τοσο που μουτζωνα τον εαυτο μου που πηρα μαζι μου το 3490 και οχι το ΑΘΑΝΑΤΟ 205w.
καμερε ειχα φορτωσει τις ευρωπαικες με φωνες Αφροδιτης (γεια σου Μεγαλε Μανο) καθως και τις τελευταιες Cyclops.
Eτσι ανακαλυψα και μια καινουρια κατηγορια Cyclops μεσα σε ....φορτηγακι!!!!
- Σπόιλερ:
- Η Cyclops ειναι κατω απο την δικια μου κοκκινη καμερα.
Χωρις αυτο στις εξοδους δεν ξερεις τι κανεις, που πατας, που πας.
Ακομα και μεσα στην πολη, εκει να δειτε χρηση που ειχε.
Πχ δρομος διπλης κατευθυνσης με δυο λωριδες η καθε μια, διπλη εεε σορρυ, μονη συνεχομενη γραμμη με λεωφοριολωριδες εκατερωθεν και ποδηλατοδρομο και στην μια λωριδα μου γραμμες τραμ και πλησιαζω σε διασταυρωση.
Στην Ελλαδιτσα μας λες: δυο πανε δυο ερχονται, ισια παω, αρα μενω στη αριστερη λωριδα και συνεχιζω ισια.
Ελα μου ντε που μετα την διασταυρωση ο δρομος μου γινεται μια λωριδα (μόνο η δεξια) κι ο απεναντι δρομος γινεται 3 (!!!) και η αριστερη λωριδα που ειμαι παει για μετωπικη με την 3η απεναντι που στριβει δεξια μου, ενω η αριστερη που ειμαι εγω στριβει "υποχρεωτικα" αριστερα. Υποψην οτι σε ολες τις διασταυρωσεις οι ασπρες ανα ρευμα γραμμες συνεχιζονται, ολες διακεκομμενες για να σου ορισουν την υποχρεωτικη πορεια μεσα στην διασταυρωση, βαλτε και τα μεγαλα ασπρα βελη κατευθυνσης στην ασφαλτο και τα τριπλα φαναρια για αυτοκινητα, τραμ-λεωφορεια και ποδηλατα κι ετοιμος ο αχταρμας και το οδηγικο φορτιο....
Αν στην εξισωση προσθεσουμε του πεζους με πρασινο στις διαβασεις των καθετων δρομων και το ακαριαιο σταματημα των Αυστριακων οδηγων, αρχισα να καταλαβαινω την χρησιμοτητα του HUD, αφου ουτε το 3490 προλαβαινα να δω, ποσο μαλλον το καημενο το Nissan Nav, χωμενο στην κεντρικη κονσολα (αυτο το εβαζα μονο οταν ημουν ...χαλαρος).
Lane Assist λοιπον και ξερω ψωμι !!!!!
Σε ενα σημειο μαλιστα στους γερμανικους αυτοκινητοδρομους επειδη δεν μπορουσε να "δειξει" ολες τις λωριδες, το καημενουλι εβγαλε στα αριστερα ....τελιτσες !!!! (5 ηταν οι λωριδες τη στιγμη εκεινη).
Ευχαριστηθειτε μερικες....ακινδυνες διασταυρωσεις στο Innsbruck, οπου ουτε κορναρισμα ακουσα για μια βδομαδα!!!
- Σπόιλερ:
Στους κοκκινους κυκλους οι δυο λωριδες στην μεση της διασταυρωσης γινονται ...μια (φανταστειτε κατι τετοιο στην Αθηνα)
Οι ασπρες γραμμες πριν τις διαβασεις ειναι εκει που σταματανε ΟΛΟΙ (αντε λοιπον να ...πατησεις σε διαβαση με το αυτοκινητο)
Το καλυτεροτερο !!!!!
Τα φαναρια του δρομου απο δεξια-αριστερα της εικονας, αναβουν πρασινο ταυτοχρονα ΚΑΙ για ευθεια ΚΑΙ για στροφη!!!
Αυτος που ξεκιναει απο δεξια στην εικονα και θελει να παει ευθεια,ξεκιναει απο την μεσαια λωριδα στο φαναρι και πανω στην διασταυρωση αλλαζει στην δεξια λωριδα, γιατι αν συνεχισει ισια πρεπει να στριψει "υποχρεωτικα" αριστερα.
Αυτος που απο δεξια θελει να στριψει προς τα κατω της εικονας ξεκιναει απο την αριστερη λωριδα και σταματαει για να "ελεγξει" στο μπλε κυκλακι-ασπρη γραμμη.
Στο πρασινο κυκλακι οι 2 λωριδες γινονται 2,5 για να στριψει αριστερα αυτος που θελει.
Στο κοκκινο κυκλακι ειναι εκει που σταματανε τα ποδηλατα στο φαναρι (που κατεβαινουν απο το πεζοδρομιο) και ξεκινανε με την ησυχιιιια τους ευθεια απεναντι, κι εσυ στο ιδιο φαναρι πρεπει να τα περιμενεις να φυγουνε (με την ησυχιιιια τους) για να στριψεις δεξια.
Αυτος που ξεκιναει στα αριστερα της εικονας και θελει να παει ευθεια κι εχει την ατυχια (οπως εγω) να ΜΗΝ δει το βελος πανω στην ασφαλτο και να ειναι στο αριστερο ρευμα παει "υποχρεωτικα" αριστερα γιατι αν συνεχισει ευθεια ή θα ερθει φατσα-καρτα με αυτον που περιμενει να στριψει προς τα κατω στο μπλε κυκλακι, ή θα μπει στο αντιθετο ρευμα μετα την διασταυρωση (οπως εγω) "ευχομενος" να γινει συντομα ο δρομος 2 λωριδες ανα κατευθυνση.
Υποψην οτι οταν αναβει πρασινο για τα αυτοκινητα στον δρομο απο δεξια-αριστερα στην εικονα, αναβει και πρασινο για τους πεζους στην πανω και στην κατω διαβαση. Ετσι αφου πας να στριψεις πανω ή κατω, ελεγξεις και περασεις την μιση διασταυρωση, ΚΟΚΚΑΛΩΝΕΙΣ πριν τις διαβασεις και φυσικα ολοι οσοι σε ακολουθουν.....αχταρμας λοιπον και ατσαλινα νευρα μεχρι να συνηθισεις ή οχι;;;;;
(αυτην την διασταυρωση κι αν την φανταζομαι Αθηνα ή Θεσσαλονικη)
και να πως ειναι στην παραπανω διασταυρωση να πηγαινεις "ξενοιαστος" στην (υποτιθεμενη) λωριδα σου ευθεια και να ερχεσαι ξαφνικα αντιμετωπος με το αντιθετο ρευμα (στο σημειο με το μπλε κυκλακι), κι αντε μετα να πας στην δεξια αν δεν εχει αυτοκινητο ή ακομα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ καποιο τραμ!!!!
ή πως οι απεναντι 3 λωριδες (υπαρχει μια ακομα απεναντι που στριβει προς τα δεξια της εικονας και μπαινει μεσα στον Σιδ. Σταθμο) στο σημειο που βρισκομαι γινονται μια, ενω οι δικες μου, απο 3 γινονται 2 για να συνεχισω, η εξης μια (η δεξια) για να παω ευθεια και αυτη που βρισκομαι εγω, η αριστερη αποκλειστικα για να στριψω αριστερα.... απιστευτοι Αυστριακοι, ελιγμοι στην ...ευθεια!!!!!
Τι μπορεις να παθεις σε μια φαινομενικα "αθωα" διασατυρωση - κυκλικο κομβο!!!
Εστω οτι ερχεσαι απο το αριστερο μερος της εικονας στο σημειο Α και θες να στριψεις στο κυκλικο κομβο C δεξια και να παρεις μετα την δεξια απο τις 2 λωριδες οπως το βελακι τερμα δεξια στην εικονα.
Αν εχεις την "αβλεψια" να εισαι στην αριστερη λωριδα, τελος, εφυγες ευθεια στο τουνελ κατω απο τον κομβο!
Εστω οτι εισαι στην σωστη δεξια λωριδα και φτανεις "ανετος" στον κομβο στο σημειο C, ελα μου ντε που λιγο πριν τον κομβο γινεσαι "αυτοματα" αριστερη λωριδα γιατι ειναι η εξοδος του γηπεδου Tivoli που μπαινει διπλα σου απο δεξια στον κομβο. βαλτε στην εξισωση οτι ειναι μεσημερι με πολλα αυτοκινητα, οτι προτεραιοτητα στους κομβους εχουν αυτοι που κινουνται μεσα σ' αυτους και πειτε μου πως πας στο δεξι ρευμα μεσα σε 10 μετρα....
Αλλα κι αυτος που βγηκε απο τον κομβο στη δεξια λωριδα ωραιος και καλος και συνεχιζει ως το σημειο Β πρεπει "ξαφνικα" να παει στην αριστερη λωριδα, γιατι η δεξια σε βαζει κατευθειαν σε.... αδιεξοδο συγκροτημα κατοικιων!!!!!!!
Αντε εδω να μην εχεις Lane Assist εδω .......
ή εδω ........ ωσπου να ακουσεις το "βγες στην τριτη εξοδο του κυκλικου κομβου" την εχεις κιολας περασει!!!!
Γερμανικος Αυτοκινητοδρομος με 3 λωριδες που πρωτα γινονται 4 και μετα απο λιγο 5 για να στριψουν δεξια οι 2 δεξιες!
(οι τελιτσες του Lane Assist που λεγαμε)
.....οπου οι δυο λωριδες που εστριψα σε 100 μετρα εγιναν 3 και σιγα-σιγα 4.........
........για να ξαναχωριστουν στα επομενα 100 μετρα σε 2+2
κι αντε να μην εχεις Lane Assist με 140 και κινηση δεκαπενταυγουστου, λογω του οτι ειναι Κυριακη βραδυ κι εχει τελειωσει η "λευκη εβδομαδα"
Ο αυτοκινητοδρομος αυτος ειναι σχεδον ο κεντρικος αξονας βορεια-νοτια της Ευρωπης αφου ενωνει τα βαλκανια απο Λουμπιανα, Βιλλαχ, Σαλτσμπουργκ, περιφερειακος Μοναχου και φευγει μετα βορεια για Αεροδρομιο Μοναχου, Νυρεμβεργη, Φρακνφουρτη, Βοννη και Ντυσελντορφ κι Ολλανδια και δυτικα για Στουτγκαρδη, Καρλσρουη, Παρισι και Βρυξελες.
Το κομματι λοιπον πριν το Μοναχο ειναι ενα μεγαλο .....χωνι με απιστευτη κινηση προς τα βορεια καθε Κυριακη και ταχυτητες που σπανια ξεπερνανε τα 100 με 120 (αν κι εγω το πλακωσα μεχρι 187 παργματικα του gps στο κομματι του αεροδρομιου)!
Τip. Το αναψα οταν ημασταν σε αναμονη προς απογειωση (ευτυχως) και βρηκε δορυφορους στο παραθυρο, το εβαλα χωρις ηχο, με ελαχιστη φωτεινοτητα και νυχτερινα χρωματα ως ....καμουφλαζ για να μην με κραξουν κατα την απογειωση.
Ευτυχως που επιασα δορυφορους σταματημενος, γιατι μετα με ταχυτητες των 800 και 900 χιλιομετρων δεν υπηρχε περιπτωση να προλαβει να κλειδωσει δορυφορο. Ετσι ειχα την ατομικη μου ενημερωση για ταχυτητα, υψομετρο, κατευθυνση, αναλγυφο εδαφους, γειτονικες πολεις κι ευθυγραμμη αποσταση απο την θεσσαλονικη. Διασκεδαστικος τροπος να περασεις δυο ωριτσες!!!'
- Σπόιλερ:
- Αραγε το πιο γρηγορο 3490 αν και νομιζω οτι εχω κι ενα σκρινακι κοντα στα 1000 χιλ
Το ασπρακι ψηλα δεν ειναι το φλας (που φλας;;;;) αλλα το φεγγαρι που ειχαμε παρεα και το κατω ασπρακι η αντανακλαση του στο φτερο!
Οι χαρτες που ειχε επανω ηταν της Here Q3 2012 (ή κατα Νissan v3 ή κατα Garmin NT 2013.40) αλλα δεν διαπιστωσα καποια ελειψη.
- Σπόιλερ:
Ενα καλο που ειχε (και δεν εχει το 3490) ειναι να μπορεις να εμφανισεις τα εικονιδια απο οποια κατηγορια ΡΟΙ ηθελες στην οθονη χαρτη (μονο σταματημενος ή στον αυτοκινητοδρομο βεβαια μπορεις να κοιταξεις κατι τετοιο).
Αλλο καλο ηταν οτι στις (αγγλικες) οδηγιες κατεβαζε φυσικα την μουσικη, ενω δεν χρειαζοταν να βλεπεις χαρτη αφου το συστημα δουλευε στο background και μπορουσε πχ να εχεις στην οθονη την μουσικη σου απο στικακι usb.
To ενα του κακο ειναι πως ΔΕΝ ειχε Lane Assist και το αλλο ηταν η θεση του στην κονσολα που αν και δεν ηταν χαμηλα, επρεπε να παρεις εντελως τα ματια σου απο τον δρομο για να δεις τον χαρτη.
Μετα τα πρωτα κουφα του 3490 το ειχα παντα σε ετοιμοτητα...
Αν δεν ειχα Gps μαζι μου μπορουσα να νοικιασω ενα Garmin απο την εταιρια για 100 ευρω για δεκα μερες, βλακεια σκετη η τιμη τους αφου μπορουσα με λιγοτερα να αγορασω ενα καινουριο και να μου μεινει κιολας.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
Οτι ακριβως ξερετε ή φανταζεστε!!!
Πολυ καλο οδοστρωμα με φοβερη σημανση και στην Αυστρια σχεδον παντου "σωστα" ηχοπετασματα!
Θελει φυσικα προγραμματισμο για τις εξοδους, οι λωριδες γινονται πολλες, ταρζανιες με κινηση και ξενο αυτοκινητο σε ...βαρβαρη χωρα ΔΕΝ χωρανε και τα λαθη κοστιζουν σε χιλιομετρα.
Ορια ταχυτητας και διοδια δεν εχει στη Γερμανια, εκτος απο σημεια που εχουν ταμπελες με ορια ταχυτητας με 80, 100, 110, 120 και 130 αλλα δεν ειδα και κανεναν να τα τηρει (εκτος απο περιοχες με καμερες).
Αντιθετα στην Αυστρια τα ορια τα τηρουν σχεδον με ευλαβεια.
Το γενικο οριο ειναι 130 που μειωνεται την νυχτα στα 110 (απο τις 22:00 εως τις 05:00).
Απο κει και περα χρησιμοποιουν κατα κορον τις φωτεινες ταμπελες μεταβλητων οριων αναλογα με τον καιρο (πρωτιστως) και με τις κυκλοφοριακες συνθηκες.
Οταν φευγαμε για Ελλαδα προς Μοναχο κατω απο δυνατη βροχη τα ορια αυτα ηταν συνεχεια στα 100 και καποιες φορες στα 80, πραγμα που αν βιαζεσαι (στυλ Ελληνικο....) σε πιανει απελπισια να τους βλεπεις ολους να πηγαινουν καρφωμενοι στα 100 ο ενας πισω απο τον αλλον στη δεξια λωριδα.
Oι καμερες ταχυτητας φυσικα προσαρμοζονται καθε φορα στα "μεταβλητα" ορια ταχυτητας.
Μοναδικη παραφωνια που προσεξα ειναι τις απογευματινες ωρες, ολα μα ολα τα επαγγελματικα μεσαια και μικρα βαν να τα πλακωνουν (+130), αγνοωντας τα ορια εκτος απο τα καθορισμενα σημεια με καμερες οπου πηγαινανε σαν Παναγιες.
Πολυ βιαζονταν να γυρισουν σπιτια τους απο την δουλεια!
Εκει λοιπον ειναι εντελως απαραιτητο το cruise control οπου βαζεις τα 105 (περιπου 96-97 πραγματικα) και κινεισαι ησυχα οπως οι υπολοποι. Το χρησιμοποιησα κατα κορον και αλλαζα την ταχυτητα προς πανω ή κατω με τα κουμπακια.
Πλακα ειχε σαν να παιζω Playstation και με την ροπη του diesel, εστω και για 2-3 χιλ διαφορα ηταν σαν να πατουσες τερμα γκαζι. (ο πατερας μου εχει τεοιο σε Μazda 6 αλλα λογω βενζινης ειναι ...ψοφιο πανω απο τα 120)
Μπορει ετσι να ξεκουραζεις ποδι και να εχεις μικροτερη καταναλωση αλλα η προσοχη πρεπει να ειναι τεταμενη συνεχεια προς το μπροστινο σου αυτοκινητο μηπως και κοψει ταχυτητα.
Αυτος αλλωστε ειναι κι ο λογος που αρχιζουν οι εταιριες να βαζουν στον εξοπλισμο τους το αυτοματο φρεναρισμα προσεγγισης μπροστινου εμποδιου.
Οι Εξοδοι στην Αυστρια ειναι πολυπλοκοτερες επειδη οδηγουν κατευθειαν σε μικρους επαρχιακους δρομους αφου πρωτα βεβαια περασεις απο μια δυο ανισοπεδες ή κυκλικους κομβους (συνηθως δυο λωριδων οποτε ενας καλος χαμος αν μπαινοντας πας (σαν Ελληνας) στην αριστερη λωριδα και πρεπει να βγεις δεξια στην πρωτη εξοδο).
Βασικα στο Tυρολο παιδευτηκα αρκετα στο μπες βγες γιατι ολες μας οι εκδρομες ειχαν κατα σειρα πολη, εξοδο πολης, ανισοπεδες, κυκλικους κομβους, λιγο αυτοκινητοδρομο και ξανα εξοδο σε επαρχιακο και μετα βουνο.
Αν απο την αρχη ΔΕΝ διαλεξεις την σωστη λωριδα κυκλοφοριας, δυσκολα τα πραγματα, αφου σφηνες δεν χωρανε σε αυτοκινητα με ιδια ταχυτητα που πηγαινουν το ενα διπλα στο αλλο.
Το καλο ειναι να εχεις οπως εγω, πινακιδες απο αλλο κρατος, οποτε σου παραχωρουν καποια περιθωρια λαθους βριζοντας βεβαια.
Αυριο τα υπολοιπα για τους επαρχιακους δρομους, την πολη του Innsbruck, το ...παρκαρισμα, την καθημερινοτητα (δεν μεναμε σε ξενοδοχειο), τα χιονοδρομικα, και κατι που σιγουρα δεν περιμενα να δω σε μια "χειμερινη" πολη στις Αλπεις....
x-trail- Honorary Member
-
Τόπος : Θεσσαλονικη
Ημερομηνία εγγραφής : 09/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2340
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
ΠΩ ΠΩ ζαλίστηκα με τους δρόμους και τις λωρίδες κυκλοφορίας. Εξαιρετική η περιγραφή σου! Βάλε να δούμε και καμμιά φωτογραφία από τις ευρωπαϊκές εξοχές!
HAHA- Member
-
Τόπος : Athens
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 109
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
αχ βρε κυριάκο...τί μου θύμησες!!!
το 2006...με το παλιό streetpilot,χάρτες metrogold, εκεί πάνω ,στα κρυφά μέρη της χώρας αυτής,παρέα με το μηχανάκι..
δέν είχα κάμερα on board(δέν υπήρχαν τότε),αλλά έκανα σκόνη το βορειο και νότιο τυρολλο..(αλπεις)
ένα βιντεάκι παραθέτω που βρήκα απο το *ταβανι* της ευρώπης(der dach)...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
το 2006...με το παλιό streetpilot,χάρτες metrogold, εκεί πάνω ,στα κρυφά μέρη της χώρας αυτής,παρέα με το μηχανάκι..
δέν είχα κάμερα on board(δέν υπήρχαν τότε),αλλά έκανα σκόνη το βορειο και νότιο τυρολλο..(αλπεις)
ένα βιντεάκι παραθέτω που βρήκα απο το *ταβανι* της ευρώπης(der dach)...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ZAFIR- Expert Member
-
Ηλικία : 55
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
Κυριάκοοοοο..........
Χαρά στο κουράγιο σου, φίλε μου!!!
Το JCV σε βοήθησε;;




Χαρά στο κουράγιο σου, φίλε μου!!!
Το JCV σε βοήθησε;;
G.K.- Senior Member
-
Ηλικία : 57
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 1001
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
Κυριάκο, εύγε για την αναλυτική περιγραφή
&... χαρά στο κουράγιο σου ν' απλώσεις όλον αυτό τον τραχανά!
Είχα κάνει εκδρομή σ' εκείνα τα μέρη (Μόναχο-Innsbruck) πριν 20+ χρόνια, με σημείο εκκίνησης τη Ζυρίχη, νοικιάρικο Vectra 1.8 (αναβάθμιση από Golf που είχα κρατήσει & δεν είχανε) που το νοίκιασα από την [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] στη Γερμανία (για φθηνότερα), εννοείται χωρίς GPS. Στην επιστροφή Innsbruck-Ζυρίχη είχα γυρίσει από επαρχιακούς δρόμους, γιατί είχα χάσει τον αυτοκινητόδρομο βγαίνοντας απ' την πόλη (θυμάμαι ότι δεν είχα δει ούτε μια ταμπέλα). Αποζημιώθηκα όμως από τη διαδρομή, γιατί περνούσαν από κάτι καταπληκτικά χωριουδάκια (λίμνες/λιβάδια/γελάδια κλπ βουκολικά) στους πρόποδες των βουνών.
Αλήθεια, πήγατε στο βουνό πάνω απ' το Innsbruck που απογειώνονται με παραπέντε;


Είχα κάνει εκδρομή σ' εκείνα τα μέρη (Μόναχο-Innsbruck) πριν 20+ χρόνια, με σημείο εκκίνησης τη Ζυρίχη, νοικιάρικο Vectra 1.8 (αναβάθμιση από Golf που είχα κρατήσει & δεν είχανε) που το νοίκιασα από την [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] στη Γερμανία (για φθηνότερα), εννοείται χωρίς GPS. Στην επιστροφή Innsbruck-Ζυρίχη είχα γυρίσει από επαρχιακούς δρόμους, γιατί είχα χάσει τον αυτοκινητόδρομο βγαίνοντας απ' την πόλη (θυμάμαι ότι δεν είχα δει ούτε μια ταμπέλα). Αποζημιώθηκα όμως από τη διαδρομή, γιατί περνούσαν από κάτι καταπληκτικά χωριουδάκια (λίμνες/λιβάδια/γελάδια κλπ βουκολικά) στους πρόποδες των βουνών.
Αλήθεια, πήγατε στο βουνό πάνω απ' το Innsbruck που απογειώνονται με παραπέντε;
evankouros- Advanced Member
-
Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
Γιώργο στις καταστάσεις που περιγράφει ο Κυριάκος (όπως έχω γράψει και εγώ κατά διαστήματα για σύνθετους κόμβους του εξωτερικού) αυτό που πραγματικά είναι το Α και το Ω, είναι το Lane Assist.G.K. έγραψε:Κυριάκοοοοο..........![]()
![]()
![]()
![]()
Χαρά στο κουράγιο σου, φίλε μου!!!
Το JCV σε βοήθησε;;
Το JCV σε πολλές περιπτώσεις - και αν είσαι και λίγο ψαρωμένος - μπορεί να σου αποσπάσει την προσοχή ή ακόμα και αυτή η συνεχής εναλλαγή των φωτογραφιών να σε μπερδέψει.
Σε τέτοιες δύσκολες καταστάσεις φυσικά δεν συζητάμε καν για τις παλαιότερες συσκευές με Full Screen JCV που δεν βλέπεις καθόλου χάρτη αλλά συνεχώς φωτογραφίες,…….απλά λάθεψες τον κόμβο αν δεν τις διώξεις!
thundercastle- Advanced Member
-
Ηλικία : 59
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία εγγραφής : 06/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 870
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
Ναι Βασίλη, θυμάμαι που μου το έλεγες.
Αρα στην ουσία δεν βοηθά και ιδιαίτερα στο εξωτερικό. Είναι ένα είδος..."πολυτέλειας" των συσκευών θα έλεγα.
Αρα στην ουσία δεν βοηθά και ιδιαίτερα στο εξωτερικό. Είναι ένα είδος..."πολυτέλειας" των συσκευών θα έλεγα.
G.K.- Senior Member
-
Ηλικία : 57
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 1001
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
Όχι – όχι, δεν λέω ότι είναι κάτι άχρηστο, απλά αναφέρομαι στις ιδιαίτερες καταστάσεις (απανωτούς σύνθετους κόμβους) που περιέγραφε ο Κυριάκος.G.K. έγραψε:Ναι Βασίλη, θυμάμαι που μου το έλεγες.
Αρα στην ουσία δεν βοηθά και ιδιαίτερα στο εξωτερικό. Είναι ένα είδος..."πολυτέλειας" των συσκευών θα έλεγα.
Αλλά πάντα δεν είναι έτσι περίπλοκα τα πράγματα!!
Σίγουρα πάντως είναι ένα must plus!!!
thundercastle- Advanced Member
-
Ηλικία : 59
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία εγγραφής : 06/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 870
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
να συμφωνήσω με το βασίλη...ΕΥΤΥΧΩΣ είχε ο ιταλος συναδελφος garmin με τέτοιο πράγμα,εκει μεταξυ μιλάνο-μπολόνια...αλλιώς
γυρευε που θα φτάναμε 



ZAFIR- Expert Member
-
Ηλικία : 55
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
Πολυ καλος ο Κυριακος!Μπραβο!!
Βεβαια σε οτι αφορα κομβους στην Κ.Ευρωπη τουλαχιστον,ας πουμε οτι ο 8απλος κομβος που υπαρχει εξω απο το Bomzano της Β.Ιταλιας,απλα δεν υπαρχει...
Κανει τα garmin να βαρανε tilt!!
Οποιος εχει περασει απο εκει,καταλαβαινει τι λεω...
Βεβαια σε οτι αφορα κομβους στην Κ.Ευρωπη τουλαχιστον,ας πουμε οτι ο 8απλος κομβος που υπαρχει εξω απο το Bomzano της Β.Ιταλιας,απλα δεν υπαρχει...

Οποιος εχει περασει απο εκει,καταλαβαινει τι λεω...
Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα
Ρε παιδιά, μήπως (μήπως λέω
) έχουμε παραβολευτεί με τα Garmin (& όλα τα GPS γενικότερα) κι αυτά που κάποτε τα περνούσαμε χαλλλαρά μ' ένα χάρτη & βλέποντας τις ταμπέλες, τώρα τα θεωρούμε "κάτσε καλά" καταστάσεις επειδή συνηθίσαμε στην υπερβολική ευκολία;
Έχω γυρίσει ένα μεγάλο μέρος της Ευρώπης στο παρελθόν (& στο Bolzano πήγα, & στον περιφερειακό της Bologna που 'χει πάντα κίνηση & δεν ξέρω κι εγώ πού αλλού), είτε συντροφιά μόνο με έντυπους χάρτες (ενίοτε μάλιστα ήταν από τους δωρεάν με τεράστια κλίμακα & της κακιάς ώρας), είτε με το πολύ ταπεινότερο των σημερινών nuvi 660 (ή/& το Acer n35 παλιότερα), χωρίς "JCV" ή/& "LA" ή/& διάφορα άλλα τέτοια καλούδια που έχουν τα σημερινά Garmin, & δεν είχα χαθεί ούτε μια φορά!
OK, το καταλαβαίνω ότι χωρίς GPS είναι δύσκολο να βρεις μια συγκεκριμένη διεύθυνση χωρίς να καθυστερήσεις, αλλά όχι κι ότι δεν μπορούμε να πάμε από τη μια πόλη στο κέντρο της άλλης, έχοντας στο νου μας τη γενική διαδρομή που πρέπει ν' ακολουθήσουμε. Εγώ εξακολουθώ να υπολογίζω στο ένστικτο προσανατολισμού μου, ίσως γιατί δεν θέλω να θεωρώ ότι μας έχουν αντικαταστήσει πλήρως τα διάφορα ηλεκτρονικά gadget. Αυτά δημιουργήθηκαν για να μας διευκολύνουν... όχι όμως & να μας "παροπλίσουν" τελείως.
Υ/Γ: Sorry για το...

Έχω γυρίσει ένα μεγάλο μέρος της Ευρώπης στο παρελθόν (& στο Bolzano πήγα, & στον περιφερειακό της Bologna που 'χει πάντα κίνηση & δεν ξέρω κι εγώ πού αλλού), είτε συντροφιά μόνο με έντυπους χάρτες (ενίοτε μάλιστα ήταν από τους δωρεάν με τεράστια κλίμακα & της κακιάς ώρας), είτε με το πολύ ταπεινότερο των σημερινών nuvi 660 (ή/& το Acer n35 παλιότερα), χωρίς "JCV" ή/& "LA" ή/& διάφορα άλλα τέτοια καλούδια που έχουν τα σημερινά Garmin, & δεν είχα χαθεί ούτε μια φορά!
OK, το καταλαβαίνω ότι χωρίς GPS είναι δύσκολο να βρεις μια συγκεκριμένη διεύθυνση χωρίς να καθυστερήσεις, αλλά όχι κι ότι δεν μπορούμε να πάμε από τη μια πόλη στο κέντρο της άλλης, έχοντας στο νου μας τη γενική διαδρομή που πρέπει ν' ακολουθήσουμε. Εγώ εξακολουθώ να υπολογίζω στο ένστικτο προσανατολισμού μου, ίσως γιατί δεν θέλω να θεωρώ ότι μας έχουν αντικαταστήσει πλήρως τα διάφορα ηλεκτρονικά gadget. Αυτά δημιουργήθηκαν για να μας διευκολύνουν... όχι όμως & να μας "παροπλίσουν" τελείως.

Υ/Γ: Sorry για το...

evankouros- Advanced Member
-
Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579

» Nuvi 3490 Με Glonass
» Nuvi 3490 - Στιγμιοτυπο Οθονης
» Nuvi 3490 - επιλογη για φορτηγο
» Nuvi 3490 - Συνεχεις Επανεκκινησεις
» Nuvi 3490 - Ράγισε η οθόνη
» Nuvi 3490 - Στιγμιοτυπο Οθονης
» Nuvi 3490 - επιλογη για φορτηγο
» Nuvi 3490 - Συνεχεις Επανεκκινησεις
» Nuvi 3490 - Ράγισε η οθόνη
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|