My Garmin Sat Nav
Καλώς ήλθατε στο My Garmin Sat Nav ‼️

Πρέπει να συνδεθείτε ή να κάνετε εγγραφή γιά να έχετε πρόσβαση σε όλο το forum

Welcome to My Garmin Sat Nav !!

You must Log in or Register to gain full forum access



Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

My Garmin Sat Nav
Καλώς ήλθατε στο My Garmin Sat Nav ‼️

Πρέπει να συνδεθείτε ή να κάνετε εγγραφή γιά να έχετε πρόσβαση σε όλο το forum

Welcome to My Garmin Sat Nav !!

You must Log in or Register to gain full forum access

My Garmin Sat Nav
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

+3
ZAFIR
HAHA
x-trail
7 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από x-trail Τρι 18 Φεβ 2014 - 23:25

Τις τελευταιες μερες ελειψα στην Αυστρια (οικογενειακες διακοπες) και στην Γερμανια (μονος για δουλεια).
Το ταξιδι ηταν με πτηση στο Μοναχο, ενοικιαση αυτοκινητου, μεταβαση στο Innsbruck και μεσα στην εβδομαδα ξανα στο Μοναχο εγω για δουλειες και γυναικα και παιδι στο Innsbruck.

AYTOKINHTO

Αυτοκινητο νοικιασα απο το αεροδρομιο του Μοναχου online, ενα μηνα πριν το ταξιδι.
Αν το νοικιαζα πριν μπει ο χειμωνας τα χειμερινα ελαστικα ηταν εξτρα χρεωση, με το που μπηκε ο χειμωνας, ολες οι εταιριες το ειχαν στον στανταρ εξοπλισμο.
Δεν νοικιασα απο φτηνη εταιρια (οπως η carO) που δεν εχει γραφεια στο αεροδρομιο αλλα σου το φερνει "καποιος" το αυτοκινητο σε "καποιο" σημειο, "καποιου" 6οροφου παρκινγκ, γιατι κατα την παραλαβη, ΟΚ μπορεις να χασεις χρονο ψαχνοντας, αλλα στην παραδοση και με την πτηση να σε περιμενει, αυτο ειναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ.
Ετσι, δυστυχως πληρωσα το premium της παραλαβης αυτοκινητου απο γραφειο στο αεροδρομιο.
Ολες οι πασιγνωστες εταιριες του αεροδρομιου ειχαν παραπλησια τιμη για Compact (τυπου Golf, Astra, Focus, Megane) γυρω στα 400 ευρω, με μεικτη ασφαλεια φυσικα και απαλλαγη γυρω στα πρωτα 1000 ευρω.
Μονο η [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] το ειχε 100 ευρω φθηνοτερα, υποπτο, δεν την ειχα ξανακουσει αλλα αφου ειχε γραφειο στο αεροδρομιο εκανα την κινηση. (εδω προσοχη γιατι το μητρικο αμερικανικο site της Εnterprise.com μου εδωσε ακριβοτερες τιμες για το Μοναχο απο το γερμανικο site της ιδιας εταιριας, το Εnterprise.de  hitten2 )
Ενοικιασεις απο τουριστικα-sites-μεσαζοντες, οπου σου βγαζουν αυτοκινητα με τιμες πολυ χαμηλες δεν τα συνιστω, την εχουν παθει φιλοι μου με τα ψιλα γραμματα και εξτρα χρεωσεις μετα επι τοπου στην παραλαβη, και η δικιολογια της καθε εταιριας ενοικιασεων ειναι οτι ΔΕΝ φταιμε εμεις που το ταδε site δεν ειχε τις σωστες χρεωσεις.
Αφηστε που τα περισσοτερα τετοια sites ΔΕΝ σου βγαζουν απο ποια εταιρια ειναι το αυτοκινητο (οπως πχ γινεται με τα αεροπορικα εισιτηρια) αλλα αφου κανεις την κρατηση με 50 ή 100 ευρω, ΜΕΤΑ σου λενε απο ποια εταιρια ειναι!!!
Η παραδοση του αυτοκινητου στο αεροδρομιο Μοναχου ειναι ...περιεργη, αφου ολα τα νοικιασμενα αυτοκινητα, ολων των εταιριων, παραδιδονται ολα μαζι, σε ειδικο χωρο του P6 παρκινγκ και εκει τα παραλαμβανουν εκπροσωποι ολων των εταιριων που τα ελεγχουν και τηλεματικως στελνουν τα αποτελεσματα και τις παρατηρησεις τους σε ενα γραφειακι του παρκινγκ απ' οπου παιρνεις και την αποδειξη παραδοσης.
Αμα θελεις ομως !!!! γιατι αν βιαζεσαι ΠΟΛΥ (και δεν σε ενδιαφερει τι θα γραψουν κι αν θα πληρωσεις τιποτα εξτρα) μπορεις να παρκαρεις το αυτοκινητο στις ουρες των νοικιασμενων προς παραδοση, να αφησεις μεσα τα κλειδια και να πας στην πτηση σου !!!!
Την ΠΟΛΥ βιασυνη παραπανω, παραλιγο να την βιωσω κι εγω οταν διαδρομη 200 χιλ σε αυτοκινητοδρομο παραλιγο να την κανω 3 ωρες, λογω κακοκαιριας στην Αυστρια οποτε και ορια 80 εως 100 (!!!) και μποτιλιαρισμοτος στην Γερμανια σαν επιστροφη δεκαπενταυγουστου στην Αθηνα ή στη θεσσαλονικη (!!!)
Κι ημουν παλι τυχερος γιατι οταν μπηκα στο παρκιγκ παραλαβης ημασταν 5-6 αυτοκινητα με καμια 10αρια υπαλληλους και στα επομενα λεπτα πρεπει να ηρθαν καπου 50 ακομα αυτοκινητα για ελεγχο και παραδοση.
Προσοχη λοιπον στα χρονοδιαγραμματα στο αεροδρομιο του Μοναχου, ειδικα κατα την επιστροφη νοικιασμενου, μπορει να κανετε απο 5 λεπτα εως και καμια ωρα ωσπου να ερθει η σειρα σας για ελεγχο...
Προσοχη επισης και στο τελευταιο γεμισμα πριν την παραδοση, να βρεθει βενζιναδικο κοντα στο αεροδρομιο και στο γεμισμα να υπαρχει υπομονη αφου μετα το πρωτο σκασιμο μπορεσα και του εβαλα αλλα 8 λιτρα (!!!) μια και οι εταιριες που σου το παραδιδουν γεματο, χρεωνουν μεχρι και 3 ευρω (!!!) το λιτρο αν δουν πεσμενο τον δεικτη, αφηστε που μερικα με trip computer γραφουν και τα χιλιομετρα μεχρι το επομενο γεμισμα και καταληγεις να πληρωνεις κανενα εξτρα 40αρι για πλακα!

Στην επιλογη μοντελου ημουν "απολυτα ....φαρδος" αφου λογω καθυστερησης 30 λεπτων στο καθαρισμα (ειπαν...), το Golfακι που ειχα κλεισει μετατραπηκε σε Focus, κι εγω καπου εκει εξεφρασα "εντονα" την απογοητευση μου, για να ανταμειφθω με "οπως μου ειπαν" ενα ....mini SUV  What a Face 
Κι επεσαν στην περιπτωση, με ενα 6ταχυτο Nissan Qashqai 4x4 1.6 dCi με 130 αλογακια !!!!
(υποψην οτι το diesel στις κουρσες ηταν + 80 περιπου ευρω χρεωση)
Κι ηταν και φουλ εξτρα, με γυαλινη ολοκληρη την οροφη, αυτοματα φωτα και υαλοκαθαριστηρες, μαυρα δερματινα καθισματα (οπου φυσικα απαγορευσα αυστηρα την χρηση ποτων και φαγητων), διζωνικο κλιματισμο, trip computer και cruise control (ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ σε δρομους με "ακριβη" ορια ταχυτητας) και φυσικα Start/Stop το οποιο ΔΕΝ μου το ειπανε και στην πρωτη φορα που το εκανε τρελαθηκα γιατι λεω κατι επαθε  697328  αφου απο το σοκ του σβησιματος σε σηματοδοτη δεν πραλαβω να δω την ενδειξη Start/Stop στην οθονη των οργανων!!!
To κερασακι ομως στην τουρτα ηταν το συστημα Νιssan Connect infotainment που εκτος απο bluetooth και ηχοσυστημα ειχε Νavigation με καρτουλα sd, [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] και [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] (εκτος[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]...φυσικα) και το απιστευτο [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.], ενα συστημα που εχει 4 συνδιασμενες ευρυγωνιες καμερες (μπρος, πισω και στο κατω μερος καθε καθρεφτη) και σου δειχνει το οχημα και απο ψηλα (bird's eye) εκτος απο το μπροστα και πισω.
Απιστευτα βολικο οταν παρκαρεις σε θεσεις καποιου κλειστου παρκιγκ (ακομα και με διαχωριστικους τοιχους) ή προσπαθεις να παρκαρεις μεσα σε ειδικες διαγραμμισεις στην ασφαλτο (γιατι στην Αυστρια εξωτερικο παρκαρισμα χωρις διαγραμμιση δεν υπαρχει).
Το κακο βεβαια με τις καμερες ειναι οτι αν λερωθει το αυτοκινητο, λερωνονται κι αυτες και απλα δεν βλεπεις τιποτα, αλλα ξεροντας τις θεσεις τους καθαριζουν ταχιστα με ενα μαντηλακι!
Σπόιλερ:
Το 4x4, ιδιο με του X-Trail που εχω, δουλεψε σωστα σε χιονι και λιγο χωμα που πηγαμε αλλα οι αναρτησεις του ειναι αρκετα πιο ασφαλτινες απο το X-Trail.
Εκεινο που μας ελειψε τρομερα, ειδικα σε τετοιο ταξιδι, ηταν η ΠΑΝΤΕΛΗΣ ελειψη θεσεων για μικροπραγματα σε οδηγο συνοδηγο. Τιποτα, το ταμπλω απο το παρμπριζ και μετα κατηφορικο, ενα (μεγαλο) ντουλαπακι συνοδηγου και δυο ποτηροθηκες σε πολυ αβολη θεση διπλα στο χειροφρενο οπου χτυπουσαν οι αγκωνες....
Κατι ακομα που μου την εσπασε ηταν το ειδικο αντιπαγωτικο υγρο για τις πιτσιλιθρες που οταν στεγνωνε αφηνε μια μπλε θολουρα στο παρμπριζ κι εγω τραβουσα απο μεσα με καμερα. Το αλλαξα με νερο και αρκετο οινοπνευμα και γλιτωσα.
Τip: μαζι με αυτοματο πλυσιμο, επιλεξτε οπωσδηποτε κερωμα, ωστε και η βροχη και τα αλατια να φευγουν σχεδον μονα τους και το αυτοκινητο να δειχνει παντα καθαρο, δεν το πιστευα!


GPS 3490 (και λιγουλακι Νissan Nav)
Mαζι μου πηρα φυσικα το 3490 με τον Ευρωπαικο 2014.40 σε φoυλ εκδοση.
Εσβησα ολους τους αλλους χαρτες απο μεσα και μετα απο reset ειπα να το παιξω Ευρωπαιος  27978  
Ελλαδα ακομα, εστειλα τα Σημεια μου και δυο βασικες πορειες απο το Mapsource, ολα σταλθηκαν ΟΚ.
Το πρωτο ξενερωμα το πηρα σε προσομοιωση αεροδρομιο Μοναχου-Innsbruck οπου καπου στα 60 χιλ απο το αεροδρομιο και σε σημεια χωρις οριο ταχυτητας στον χαρτη, χτυπουσε μονο του κατι 250αρια (!!!!) και τρελαινονταν το 3490, με το αυτοκινητακι να κανει μπρος-πισω, ζουμ in και οut, πρωτη φορα μου εκανε κατι τετοια.
Εννοειται οτι η προσομοιωση δεν τελειωνε ποτε, αφου με πεταγε ξανα στην αρχη.
Εσβησα λοιπον τις σταλμενες πορειες και με τον Προγραμματιστη Ταξιδιου στο 3490 εφτιαξα τις ιδιες και τωρα ολα πηγαν σωστα, τι να πω;;;;
Ο χαρτης ενημερωμενος στην τελευταια του εκδοση, δεν ειχα κανενα προβλημα να βρω αυτο που ηθελα, ετσι κι αλλιως στα βουνα δεν ειχε κι εναλλακτικες διαδρομες για να με παει απο αλλου.
Και μεσα στο Innsbruck οι δρομολογησεις ηταν σωστες εκ του αποτελεσματος και με κοινη λογικη αλλά και το αλλά ειναι τεραστιο γιατι εφτασα στο σημειο να το πεταξω απο το παραθυρο αλλα αυτο ηταν κλειστο κι ετσι επεσε στο πατωμα....
Σχεδον μια στις τρεις φορες, παρολου που το ανοιγα απο sleep και στο ιδιο σημειο που το εκλεινα μετα μονο απο 2-3 ωρες, μου εκανε κατι ακατανοητα αρχιζοντας απο το να μην βρισκει σημα δορυφορων με καθαρο ουρανο, 4οροφα κτιρια και δρομους πλατους 40 μετρων. Αφου τελικα εβρισκε δορυφορους μετα απο κανενα λεπτο οπου εγω ειχα κανει πανω απο μισο χιλιμετρο χωρις να ξερω που παω, επιανε δορυφορους κι εκανε υπολογισμο Πορειας, αλλα κι εκει αρχιζε αλλο κουφο να γυρναει ο χαρτης γυρω-γυρω, να χανεται η γραμμη πορειας και μια φορα εμεινε κολλημενο το αμαξακι στη θεση απ' οπου ειχα ξεπαρκαρει. Εγω στο μεταξυ ειχα κανει αλλο ενα χιλιομετρο μεσα στην πολη στα τυφλα, εννοειται οτι ΔΕΝ μπορουσα να σταματησω πουθενα, μονο να ξαναπαρκαρω μπορουσα, αν και οπου εβρισκα θεση που να επιτρεπονταν. Τοτε (σαν Ευρωπαιος ειπαμε), το εσβηνα, το αναβα κι ολα καλα και ταχυτατα και τελεια μεχρι το επομενο κολλημα, την ιδια ή την επομενη μερα αλλα εγω ειχα κανει ηδη 2 με 3 χιλιομετρα στην πολη "τυφλος". Θα μπορουσα βεβαια να κανω καποια στιγμη ενα Clear Nonvol (ειχα τα Αγαπημενα ετοιμα σε Temp.gpx) αλλα δεν το ηθελα, για να δω πως θα το αντιμετωπιζε ο "μεσος χρηστης" ενος Garmin χωρις βαθιες γνωσεις.
Ετσι υπεμεινα το μαρτυριο του "ειτε ειναι τελειο", "ειτε θα το σπασω".
Ολα αυτα, τοσα χρονια δεν τα εκανε στην Ελλαδα και βρηκε να τα κανει στο εξωτερικο το @###&^@&%.
Κατι επισης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ στην σειρα αυτη (γιατι ειχα κι ενα 1490ΤV του φιλου μου που με φιλοξενουσε) ηταν το επιπεδο του ζουμ οπως και το Auto ζουμ που ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΝΑ για πολυπλοκους ευρωπαικους δρομους αλλα δεν μας νοιαζει καθολου στους απλουστατους ελληνικους.
Να ειμαι να βγω απο αυτικινητοδρομο, η εξοδος να γινεται διπλη εξοδος και καθε μια με κυκλικο κομβο δυο λωριδων και 4 εξοδοι σε καθε κομβο, κι αυτο να μου τα δειχνει απο ......ψηλα και μακρυα σαν μια παχια γραμμη πλοηγησης  No  No 
Εβγαζα το αυτοματο ζουμ, το εφτιαχνα οπως ηθελα, αλλαζα μενου να ψαξω κατι, αντε παλι απο μακρυα να με βλεπει  και να πρεπει να το ξαναρυθμισω  No  No  No  Το εβαζα στο αυτοματο κι επειδη εξαρταται και απο την ταχυτητα που τρεχω, παλι απο μακρυα τα εδειχνε, γιατι ολοι αυτοι οι ελιγμοι στους παραδρομους ειναι με 80 εως 100 οπου το ζουμ παραμενει μακρυνο.
Το 1490TV μια χαρα τα εδειχνε, τοσο που μουτζωνα τον εαυτο μου που πηρα μαζι μου το 3490 και οχι το ΑΘΑΝΑΤΟ 205w.
καμερε ειχα φορτωσει τις ευρωπαικες με φωνες Αφροδιτης (γεια σου Μεγαλε Μανο) καθως και τις τελευταιες Cyclops.
Eτσι ανακαλυψα και μια καινουρια κατηγορια Cyclops μεσα σε ....φορτηγακι!!!!
Σπόιλερ:
Η λειτουργια ομως που εβγαλε τα λεφτα του 3490 και το εσωσε απο κρυοπαγηματα στην ακρη του δρομου ηταν το Lane Assist. Τιποτε αλλο πιο χρησιμο, τιποτα πιο σωστο!!!
Χωρις αυτο στις εξοδους δεν ξερεις τι κανεις, που πατας, που πας.
Ακομα και μεσα στην πολη, εκει να δειτε χρηση που ειχε.
Πχ δρομος διπλης κατευθυνσης με δυο λωριδες η καθε μια, διπλη εεε σορρυ, μονη συνεχομενη γραμμη με λεωφοριολωριδες εκατερωθεν και ποδηλατοδρομο και στην μια λωριδα μου γραμμες τραμ και πλησιαζω σε διασταυρωση.
Στην Ελλαδιτσα μας λες: δυο πανε δυο ερχονται, ισια παω, αρα μενω στη αριστερη λωριδα και συνεχιζω ισια.
Ελα μου ντε που μετα την διασταυρωση ο δρομος μου γινεται μια λωριδα (μόνο η δεξια) κι ο απεναντι δρομος γινεται 3 (!!!) και η αριστερη λωριδα που ειμαι παει για μετωπικη με την 3η απεναντι που στριβει δεξια μου, ενω η αριστερη που ειμαι εγω στριβει "υποχρεωτικα" αριστερα. Υποψην οτι σε ολες τις διασταυρωσεις οι ασπρες ανα ρευμα γραμμες συνεχιζονται, ολες διακεκομμενες για να σου ορισουν την υποχρεωτικη πορεια μεσα στην διασταυρωση, βαλτε και τα μεγαλα ασπρα βελη κατευθυνσης στην ασφαλτο και τα τριπλα φαναρια για αυτοκινητα, τραμ-λεωφορεια και ποδηλατα κι ετοιμος ο αχταρμας και το οδηγικο φορτιο....
Αν στην εξισωση προσθεσουμε του πεζους με πρασινο στις διαβασεις των καθετων δρομων και το ακαριαιο σταματημα των Αυστριακων οδηγων, αρχισα να καταλαβαινω την χρησιμοτητα του HUD, αφου ουτε το 3490 προλαβαινα να δω, ποσο μαλλον το καημενο το Nissan Nav, χωμενο στην κεντρικη κονσολα (αυτο το εβαζα μονο οταν ημουν ...χαλαρος).
Lane Assist λοιπον και ξερω ψωμι !!!!!
Σε ενα σημειο μαλιστα στους γερμανικους αυτοκινητοδρομους επειδη δεν μπορουσε να "δειξει" ολες τις λωριδες, το καημενουλι εβγαλε στα αριστερα ....τελιτσες !!!! (5 ηταν οι λωριδες τη στιγμη εκεινη).
Ευχαριστηθειτε μερικες....ακινδυνες διασταυρωσεις στο Innsbruck, οπου ουτε κορναρισμα ακουσα για μια βδομαδα!!!
Σπόιλερ:
Εκει που το ευχαριστηθηκα το 3490 ηταν μεσα στο αεροπλανο.
Τip. Το αναψα οταν ημασταν σε αναμονη προς απογειωση (ευτυχως) και βρηκε δορυφορους στο παραθυρο, το εβαλα χωρις ηχο, με ελαχιστη φωτεινοτητα και νυχτερινα χρωματα ως ....καμουφλαζ για να μην με κραξουν κατα την απογειωση.
Ευτυχως που επιασα δορυφορους σταματημενος, γιατι μετα με ταχυτητες των 800 και 900 χιλιομετρων δεν υπηρχε περιπτωση να προλαβει να κλειδωσει δορυφορο. Ετσι ειχα την ατομικη μου ενημερωση για ταχυτητα, υψομετρο, κατευθυνση, αναλγυφο εδαφους, γειτονικες πολεις κι ευθυγραμμη αποσταση απο την θεσσαλονικη. Διασκεδαστικος τροπος να περασεις δυο ωριτσες!!!'
Σπόιλερ:
Το Nissan Nav (και ολο γενικα το ηχοσυστημα) δεν μπορω να πω οτι το χρησιμοποιησα πολυ, το εμαθα εμπειρικα αφου οι @#$@#@γερμανοι ειχαν μονο στα γερμανικα το βιβλιαρακι (εγω ουτε λεξη), οι Βαρβαροι, αλλα μπορεσα τελικα να του αλλαξω την γλωσσα στα αγγλικα.
Οι χαρτες που ειχε επανω ηταν της Here Q3 2012 (ή κατα Νissan v3 ή κατα Garmin NT 2013.40) αλλα δεν διαπιστωσα καποια ελειψη.
Σπόιλερ:
Οι καμερες του ηταν κι εκεινες παλιες αλλα εκαναn μια χαρα την δουλεια τους.
Ενα καλο που ειχε (και δεν εχει το 3490) ειναι να μπορεις να εμφανισεις τα εικονιδια απο οποια κατηγορια ΡΟΙ ηθελες στην οθονη χαρτη (μονο σταματημενος ή στον αυτοκινητοδρομο βεβαια μπορεις να κοιταξεις κατι τετοιο).
Αλλο καλο ηταν οτι στις (αγγλικες) οδηγιες κατεβαζε φυσικα την μουσικη, ενω δεν χρειαζοταν να βλεπεις χαρτη αφου το συστημα δουλευε στο background και μπορουσε πχ να εχεις στην οθονη την μουσικη σου απο στικακι usb.
To ενα του κακο ειναι πως ΔΕΝ ειχε Lane Assist και το αλλο ηταν η θεση του στην κονσολα που αν και δεν ηταν χαμηλα, επρεπε να παρεις εντελως τα ματια σου απο τον δρομο για να δεις τον χαρτη.
Μετα τα πρωτα κουφα του 3490 το ειχα παντα σε ετοιμοτητα...
Αν δεν ειχα Gps μαζι μου μπορουσα να νοικιασω ενα Garmin απο την εταιρια για 100 ευρω για δεκα μερες, βλακεια σκετη η τιμη τους αφου μπορουσα με λιγοτερα να αγορασω ενα καινουριο και να μου μεινει κιολας.


ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
Οτι ακριβως ξερετε ή φανταζεστε!!!
Πολυ καλο οδοστρωμα με  φοβερη σημανση και στην Αυστρια σχεδον παντου "σωστα" ηχοπετασματα!
Θελει φυσικα προγραμματισμο για τις εξοδους, οι λωριδες γινονται πολλες, ταρζανιες με κινηση και ξενο αυτοκινητο σε ...βαρβαρη χωρα ΔΕΝ χωρανε και τα λαθη κοστιζουν σε χιλιομετρα.
Ορια ταχυτητας και διοδια δεν εχει στη Γερμανια, εκτος απο σημεια που εχουν ταμπελες με ορια ταχυτητας με 80, 100, 110, 120 και 130 αλλα δεν ειδα και κανεναν να τα τηρει (εκτος απο περιοχες με καμερες).
Αντιθετα στην Αυστρια τα ορια τα τηρουν σχεδον με ευλαβεια.
Το γενικο οριο ειναι 130 που μειωνεται την νυχτα στα 110 (απο τις 22:00 εως τις 05:00).
Απο κει και περα χρησιμοποιουν κατα κορον τις φωτεινες ταμπελες μεταβλητων οριων αναλογα με τον καιρο (πρωτιστως)  και με τις κυκλοφοριακες συνθηκες.
Οταν φευγαμε για Ελλαδα προς Μοναχο κατω απο δυνατη βροχη τα ορια αυτα ηταν συνεχεια στα 100 και καποιες φορες στα 80, πραγμα που αν βιαζεσαι (στυλ Ελληνικο....) σε πιανει απελπισια να τους βλεπεις ολους να πηγαινουν καρφωμενοι στα 100 ο ενας πισω απο τον αλλον στη δεξια λωριδα.
Oι καμερες ταχυτητας φυσικα προσαρμοζονται καθε φορα στα "μεταβλητα" ορια ταχυτητας.
Μοναδικη παραφωνια που προσεξα ειναι τις απογευματινες ωρες, ολα μα ολα τα επαγγελματικα μεσαια και μικρα βαν να τα πλακωνουν (+130), αγνοωντας τα ορια εκτος απο τα καθορισμενα σημεια με καμερες οπου πηγαινανε σαν Παναγιες.
Πολυ βιαζονταν να γυρισουν σπιτια τους απο την δουλεια!
Εκει λοιπον ειναι εντελως απαραιτητο το cruise control οπου βαζεις τα 105 (περιπου 96-97 πραγματικα) και κινεισαι ησυχα οπως οι υπολοποι. Το χρησιμοποιησα κατα κορον και αλλαζα την ταχυτητα προς πανω ή κατω με τα κουμπακια.
Πλακα ειχε σαν να παιζω Playstation και με την ροπη του diesel, εστω και για 2-3 χιλ διαφορα ηταν σαν να πατουσες τερμα γκαζι. (ο πατερας μου εχει τεοιο σε Μazda 6 αλλα λογω βενζινης ειναι ...ψοφιο πανω απο τα 120)
Μπορει ετσι να ξεκουραζεις ποδι και να εχεις μικροτερη καταναλωση αλλα η προσοχη πρεπει να ειναι τεταμενη συνεχεια προς το μπροστινο σου αυτοκινητο μηπως και κοψει ταχυτητα.
Αυτος αλλωστε ειναι κι ο λογος που αρχιζουν οι εταιριες να βαζουν στον εξοπλισμο τους το αυτοματο φρεναρισμα προσεγγισης μπροστινου εμποδιου.
Οι Εξοδοι στην Αυστρια ειναι πολυπλοκοτερες επειδη οδηγουν κατευθειαν σε μικρους επαρχιακους δρομους αφου πρωτα βεβαια περασεις απο μια δυο ανισοπεδες ή κυκλικους κομβους (συνηθως δυο λωριδων οποτε ενας καλος χαμος αν μπαινοντας πας (σαν Ελληνας) στην αριστερη λωριδα και πρεπει να βγεις δεξια στην πρωτη εξοδο).
Βασικα στο Tυρολο παιδευτηκα αρκετα στο μπες βγες γιατι ολες μας οι εκδρομες ειχαν κατα σειρα πολη, εξοδο πολης, ανισοπεδες, κυκλικους κομβους, λιγο αυτοκινητοδρομο και ξανα εξοδο σε επαρχιακο και μετα βουνο.
Αν απο την αρχη ΔΕΝ διαλεξεις την σωστη λωριδα κυκλοφοριας, δυσκολα τα πραγματα, αφου σφηνες δεν χωρανε σε αυτοκινητα με ιδια ταχυτητα που πηγαινουν το ενα διπλα στο αλλο.
Το καλο ειναι να εχεις οπως εγω, πινακιδες απο αλλο κρατος, οποτε σου παραχωρουν καποια περιθωρια λαθους βριζοντας βεβαια.



Αυριο τα υπολοιπα για τους επαρχιακους δρομους, την πολη του Innsbruck, το ...παρκαρισμα, την καθημερινοτητα (δεν μεναμε σε ξενοδοχειο), τα χιονοδρομικα, και κατι που σιγουρα δεν περιμενα να δω σε μια "χειμερινη" πολη στις Αλπεις....
x-trail
x-trail
Honorary Member
 Honorary Member

Άντρας Τόπος : Θεσσαλονικη
Ημερομηνία εγγραφής : 09/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 2340


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από HAHA Τετ 19 Φεβ 2014 - 12:36

ΠΩ ΠΩ ζαλίστηκα με τους δρόμους και τις λωρίδες κυκλοφορίας. Εξαιρετική η περιγραφή σου! Βάλε να δούμε και καμμιά φωτογραφία από τις ευρωπαϊκές εξοχές!
avatar
HAHA
Member
Member

Θηλυκό Τόπος : Athens
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 109


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από ZAFIR Τετ 19 Φεβ 2014 - 20:16

αχ βρε κυριάκο...τί μου θύμησες!!!
το 2006...με το παλιό streetpilot,χάρτες metrogold, εκεί πάνω ,στα κρυφά μέρη της χώρας αυτής,παρέα με το μηχανάκι..
δέν είχα κάμερα on board(δέν υπήρχαν τότε),αλλά έκανα σκόνη το βορειο και νότιο τυρολλο..(αλπεις)
ένα βιντεάκι παραθέτω που βρήκα απο το *ταβανι* της ευρώπης(der dach)...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
ZAFIR
ZAFIR
Expert Member
Expert Member

Άντρας Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από G.K. Τετ 19 Φεβ 2014 - 20:29

Κυριάκοοοοο..........  hitten2  hitten  hitten  hitten 

Χαρά στο κουράγιο σου, φίλε μου!!!

Το JCV σε βοήθησε;;
G.K.
G.K.
Senior Member
Senior Member

Άντρας Ηλικία : 58
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 1001


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από evankouros Τετ 19 Φεβ 2014 - 20:35

Κυριάκο, εύγε για την αναλυτική περιγραφή clap2 &... χαρά στο κουράγιο σου ν' απλώσεις όλον αυτό τον τραχανά! 697328 

Είχα κάνει εκδρομή σ' εκείνα τα μέρη (Μόναχο-Innsbruck) πριν 20+ χρόνια, με σημείο εκκίνησης τη Ζυρίχη, νοικιάρικο Vectra 1.8 (αναβάθμιση από Golf που είχα κρατήσει & δεν είχανε) που το νοίκιασα από την [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] στη Γερμανία (για φθηνότερα), εννοείται χωρίς GPS. Στην επιστροφή Innsbruck-Ζυρίχη είχα γυρίσει από επαρχιακούς δρόμους, γιατί είχα χάσει τον αυτοκινητόδρομο βγαίνοντας απ' την πόλη (θυμάμαι ότι δεν είχα δει ούτε μια ταμπέλα). Αποζημιώθηκα όμως από τη διαδρομή, γιατί περνούσαν από κάτι καταπληκτικά χωριουδάκια (λίμνες/λιβάδια/γελάδια κλπ βουκολικά) στους πρόποδες των βουνών.

Αλήθεια, πήγατε στο βουνό πάνω απ' το Innsbruck που απογειώνονται με παραπέντε;
avatar
evankouros
Advanced Member
Advanced Member

Άντρας Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από thundercastle Τετ 19 Φεβ 2014 - 20:55

G.K. έγραψε:Κυριάκοοοοο..........  hitten2  hitten  hitten  hitten 

Χαρά στο κουράγιο σου, φίλε μου!!!

Το JCV σε βοήθησε;;
Γιώργο στις καταστάσεις που περιγράφει ο Κυριάκος (όπως έχω γράψει και εγώ κατά διαστήματα για σύνθετους κόμβους του εξωτερικού) αυτό που πραγματικά είναι το Α και το Ω, είναι το Lane Assist.
Το JCV σε πολλές περιπτώσεις - και αν είσαι και λίγο ψαρωμένος  - μπορεί να σου αποσπάσει την προσοχή ή ακόμα και αυτή η συνεχής εναλλαγή των φωτογραφιών να σε μπερδέψει.

Σε τέτοιες δύσκολες καταστάσεις φυσικά δεν συζητάμε καν για τις παλαιότερες συσκευές με Full Screen JCV που δεν βλέπεις καθόλου χάρτη αλλά συνεχώς φωτογραφίες,…….απλά λάθεψες τον κόμβο αν δεν τις διώξεις!
avatar
thundercastle
Advanced Member
Advanced Member

Άντρας Ηλικία : 60
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία εγγραφής : 06/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 870


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από G.K. Τετ 19 Φεβ 2014 - 22:22

Ναι Βασίλη, θυμάμαι που μου το έλεγες.
Αρα στην ουσία δεν βοηθά και ιδιαίτερα στο εξωτερικό. Είναι ένα είδος..."πολυτέλειας" των συσκευών θα έλεγα.
G.K.
G.K.
Senior Member
Senior Member

Άντρας Ηλικία : 58
Τόπος : Αθήνα
Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 1001


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από thundercastle Τετ 19 Φεβ 2014 - 22:50

G.K. έγραψε:Ναι Βασίλη, θυμάμαι που μου το έλεγες.
Αρα στην ουσία δεν βοηθά και ιδιαίτερα στο εξωτερικό. Είναι ένα είδος..."πολυτέλειας" των συσκευών θα έλεγα.
Όχι – όχι, δεν λέω ότι είναι κάτι άχρηστο, απλά αναφέρομαι στις ιδιαίτερες καταστάσεις (απανωτούς σύνθετους κόμβους) που περιέγραφε ο Κυριάκος.
Αλλά πάντα δεν είναι έτσι περίπλοκα τα πράγματα!!

Σίγουρα πάντως είναι ένα must plus!!!
avatar
thundercastle
Advanced Member
Advanced Member

Άντρας Ηλικία : 60
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία εγγραφής : 06/01/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 870


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από ZAFIR Τετ 19 Φεβ 2014 - 22:55

να συμφωνήσω με το βασίλη...ΕΥΤΥΧΩΣ είχε ο ιταλος συναδελφος garmin με τέτοιο πράγμα,εκει μεταξυ μιλάνο-μπολόνια...αλλιώς What a Face  affraid γυρευε που θα φτάναμε Rolling Eyes
ZAFIR
ZAFIR
Expert Member
Expert Member

Άντρας Ηλικία : 56
Τόπος : patra
Ημερομηνία εγγραφής : 23/10/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 1935


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από Maggellanos Πεμ 20 Φεβ 2014 - 12:33

Πολυ καλος ο Κυριακος!Μπραβο!!
Βεβαια σε οτι αφορα κομβους στην Κ.Ευρωπη τουλαχιστον,ας πουμε οτι ο 8απλος κομβος που υπαρχει εξω απο το Bomzano της Β.Ιταλιας,απλα δεν υπαρχει... What a Face Κανει τα garmin να βαρανε tilt!!
Οποιος εχει περασει απο εκει,καταλαβαινει τι λεω...
avatar
Maggellanos
Member
Member

Άντρας Ηλικία : 49
Τόπος : Ελλαδα
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2013
Αριθμός μηνυμάτων : 120


https://www.alternativeroadtrips.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Empty Απ: Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα

Δημοσίευση από evankouros Πεμ 20 Φεβ 2014 - 13:49

Ρε παιδιά, μήπως (μήπως λέω Rolling Eyes ) έχουμε παραβολευτεί με τα Garmin (& όλα τα GPS γενικότερα) κι αυτά που κάποτε τα περνούσαμε χαλλλαρά μ' ένα χάρτη & βλέποντας τις ταμπέλες, τώρα τα θεωρούμε "κάτσε καλά" καταστάσεις επειδή συνηθίσαμε στην υπερβολική ευκολία;

Έχω γυρίσει ένα μεγάλο μέρος της Ευρώπης στο παρελθόν (& στο Bolzano πήγα, & στον περιφερειακό της Bologna που 'χει πάντα κίνηση & δεν ξέρω κι εγώ πού αλλού), είτε συντροφιά μόνο με έντυπους χάρτες (ενίοτε μάλιστα ήταν από τους δωρεάν με τεράστια κλίμακα & της κακιάς ώρας), είτε με το πολύ ταπεινότερο των σημερινών nuvi 660 (ή/& το Acer n35 παλιότερα), χωρίς "JCV" ή/& "LA" ή/& διάφορα άλλα τέτοια καλούδια που έχουν τα σημερινά Garmin, & δεν είχα χαθεί ούτε μια φορά!

OK, το καταλαβαίνω ότι χωρίς GPS είναι δύσκολο να βρεις μια συγκεκριμένη διεύθυνση χωρίς να καθυστερήσεις, αλλά όχι κι ότι δεν μπορούμε να πάμε από τη μια πόλη στο κέντρο της άλλης, έχοντας στο νου μας τη γενική διαδρομή που πρέπει ν' ακολουθήσουμε. Εγώ εξακολουθώ να υπολογίζω στο ένστικτο προσανατολισμού μου, ίσως γιατί δεν θέλω να θεωρώ ότι μας έχουν αντικαταστήσει πλήρως τα διάφορα ηλεκτρονικά gadget. Αυτά δημιουργήθηκαν για να μας διευκολύνουν... όχι όμως & να μας "παροπλίσουν" τελείως. Wink


Υ/Γ: Sorry για το... Innsbruck, Τirol Αυστριας παρεα με το 3490 για 2000 χιλιομετρα Off+topic+1
avatar
evankouros
Advanced Member
Advanced Member

Άντρας Τόπος : Καρντάσι μεγαλωμένο, Χάμω γεννημένο, από Μακεδονία/Κρήτη-Θεσσαλία/Ήπειρο ριζωμένο...
Ημερομηνία εγγραφής : 23/12/2012
Αριθμός μηνυμάτων : 579


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης